نماینده مردم در مجلس:

سران صهیونیست‌ها از ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین هراس دارند

سلیمی گفت: استقرار رادار ضد هوایی برای مقابله با تهدیدات موشکی ایران بیانگر ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین است.
کد خبر: ۵۲۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ - 19June 2022

سران صهیونیست‌ها از ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین هراس دارند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «اصغر سلیمی» نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص ادعای رسانه‌های اسرائیلی مبنی بر استقرار رادار ضد هوایی برای مقابله با تهدیدات موشکی ایران در برخی کشور‌های عربی غرب آسیا از جمله امارات و بحرین توسط رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: سران صهیونیست‌ها از توان نظامی و دفاعی ایران هراس دارند از این رو تلاش می‌کنند از هر ابزاری برای مقابله با کشورمان استفاده کنند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سامانه گنبد آهنین صهیونیست‌ها در مواجه با موشک‌های کوتاه برد فلسطینی‌ها فلج شد، اظهار کرد: در واقع رژیم اشغالگر قدس فهمید توانمندی دفاعی‌اش دارای ضعف‌های بسیاری است و هیچگاه نمی‌تواند در مقابل موشک‌های نقطه زن واکنش خوبی داشته باشد از این رو تلاش می‌کنند با استقرار رادار ضد هوایی در منطقه خودشان را برای هر نوع رویارویی آماده نگه دارند.

وی ادامه داد: هر چند نباید فراموش کرد که صهیونیست‌ها طی چند وقت گذشته با کمک آمریکایی‌ها در تلاش هستند پیمان امنیتی منطقه‌ای را ایجاد کنند که این موضوع می‌تواند زمینه ساز آن باشد.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در واقع با دامن زدن به ایران هراسی، برخی سران دست نشانده منطقه‌ای را مجبور می‌کنند به خواسته‌های صهیونیست‌ها تن دهند و حتی اقدام به خرید تسلیحات نظامی آن‌ها کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع این موضوع نیز از دیگر ابزار‌های فشار آمریکا و صهیونیست‌ها بر کشور‌های منطقه برای مقابله با جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار