معاون ستاد کل نیرو‌های مسلح تأکید کرد؛

ضرورت توجه به پدافند غیرعامل در نقشه جامع علمی دفاعی امنیتی کشور

سردار سرتیپ «مهدی‌نژاد نوری» با تأکید بر لزوم توجه به پدافند غیرعامل در نقشه جامع علمی دفاعی امنیتی کشور، گفت: با قدرت علمی می‌توان به تولید ثروت دست یافت.
کد خبر: ۵۲۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ - 20June 2022

ضرورت توجه به پدافند غیرعامل در نقشه جامع علمی دفاعی امنیتی کشوربه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمد مهدی‌ نژاد نوری» معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز در پنجمین جشنواره سلمان فارسی اظهار داشت: علم جدای از حوزه کاربردش ارزش دارد؛ چون می‌تواند مبنای قدرت قرار گیرد.

وی افزود: سالانه حدود ۱۲۰ هزار مقاله علمی در کشور تولید می‌شود، اما تولید این مقالات به تنهایی نمی‌تواند مشکلی را رفع کند؛ به همین جهت آن‌چه نیاز داریم، قدرت علمی است تا به واسطه آن به تولید ثروت دست یابیم.

معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: بر این‌ اساس نیروی‌ انسانی، تحقیق و توسعه، زیرساخت‌های نرم و سخت، پایگاه اطلاعاتی و استاندارد‌ها را می‌توان بخشی از مؤلفه‌های قدرت علمی دانست.

سردار مهدی‌ نژاد نوری گفت: در نقشه جامع علمی دفاعی امنیتی کشورمان به موضوع پدافند غیرعامل توجه بسیاری شده است؛ زیرا نیازمند پدافند به‌روز و مؤثر هستیم که برای تحقق آن باید بهره‌گیری از علم و فناوری نقش پررنگی داشته باشد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها