رئیس سازمان بسیج اساتید سپاه فجر استان فارس:

«جهاد تبیین» محور برنامه‌های بسیج اساتید است

«جاجرمی‌زاده» گفت: محور برنامه‌های امسال سازمان بسیج اساتید بر شعار جهاد تبیین قرار گرفته و اساتید دانشگاه باید با ورود به این عرصه به شبهات دشمن پاسخ دهند.
کد خبر: ۵۲۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶ - 20June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محسن جاجرمی‌زاده» رئیس سازمان بسیج اساتید سپاه فجر استان فارس  در نشست خبری که امروز به مناسبت روز بسیج اساتید در دفتر این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: محور برنامه‌های امسال سازمان بسیج اساتید بر شعار جهاد تبیین قرار گرفته و اساتید دانشگاه باید با ورود به این عرصه جلوی تمامی شبهات، القائات و تحریفات دشمن را بگیرند و به آنها پاسخ بدهند.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن 31 خرداد و گرامیداشت سالروز  شهادت شهید چمران عنوان کرد: خروجی دانشگاه‌های ما باید شخصیت‌هایی چون چمران باشد.

رئیس سازمان بسیج اساتید سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: این دانشمند وارسته و عارف با وجود برخورداری از امکانات مختلف، موقعیت‌ها و شرایط مناسب دنیوی به محض آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه‌ها شد و در برابر زیاده‌خواهی دشمن ایستاد.

جاجرمی‌زاده افزود: سنت و مدرنیته، علم‌ و اخلاق و دنیا و آخرت با هم در چمران جمع بود و مجاهدت، خلوص نیت و زندگی عارفانه چمران بود که توانست ماشین جنگی دشمن با آن همه تجهیزات و امکانات را متوقف و او را به الگویی بی‌بدیل برای همه نسل‌ها تبدیل کند. ما  امیدواریم که دانشگاهیان نیز امثال این شهید گرانقدر را به‌عنوان یک الگو و قله مد نظر قرار دهند. 

وی در ادامه به برنامه‌های این سازمان اشاره کرد و افزود: صنایع و دانشگاه‌های ما هنوز نتوانسته‌اند مکمل و یاریگر هم باشند و ایجاد ارتباط میان دانشگاه و صنعت از جمله اصلی‌ترین برنامه‌های این سازمان است که با شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همخوانی دارد.

رئیس سازمان بسیج اساتید سپاه فجر استان فارس در ادامه با بیان اینکه بنا داریم اساتید و دانشگاهیان را در عرصه‌های مختلف تجهیز کنیم تا حرکت‌های این سازمان بیش از گذشته کارساز شود، اظهار داشت: در نقشه راه نظام اسلامی برای ظهور، باید در دولت اسلامی روش‌ها و الگوهای صحیح و اسلامی و بروزی از حکمرانی کارآمد عرضه شود.

جاجرمی‌زاده افزود: در عرصه فرهنگی هم برگزاری کنگره جهانی «محمد (ص) پیامبر رحمت» در همین مسیر بود و در عرصه‌های بصیرت‌افزایی نیز تدوین برنامه‌هایی در راستای مسئله‌محوری در دست بررسی  و اقدام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار