در پیام مشترک مسئولین سپاه کربلا عنوان شد؛

تعمیق معنویت و تقویت قدرت نرم نیازمند «جهاد تبیین» است

سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام «رعایتی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی پیام مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۵۳۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ - 22June 2022

تعمیق معنویت و تقویت قدرت نرم نیازمند جهاد تبیین استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت فرا رسیدن سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اول تیر سالگرد صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی نشان دهنده این واقعیت غیرقابل انکار است که در سیره رسول خاتم حضرت محمد (ص) رساندن پیام حق و آگاهی و بیداری عالم نیاز به سفیران و مبلغانی دارد که بتوانند در اقصی نقاط جهان، مردم را به سمت حق خواهی و حق گویی هدایت کنند.

سازمان تبلیغات اسلامی با هدف ترویج و نشر فرهنگ غنی اسلام و تبیین باور‌ها و ارزش‌های دینی تاسیس شد، لذا ضروری است با برنامه ریزی‌های دقیق، برای تقویت پایه‌های اعتقادی و باور‌های دینی این مرز و بوم بویژه نسل جوان و آینده ساز کشور اهتمام ویژه داشته و با بهره گیری از رسانه، هنر و شیوه‌های نوین تبلیغی توطئه‌های تبلیغاتی جبهه دشمنان نظام اسلامی، که در تلاش برای سیاه نمایی و ناامیدسازی مردم هستند را خنثی کنند.

با توجه به اینکه دستگاه تبلیغاتی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل، از اول پیروزی انقلاب اسلامی، کارزار عظیمی بر ضد آرمان‌های امام (ره) و انقلاب براه انداخته و تا به امروز و در این برهه حساس کنونی کشور تبلیغ علیه نظام اسلامی را به اوج خود رسانده است، بیش از گذشته نیاز به کار جهادی و جهاد تبیین با بهره گیری از انبار‌های معارف الهی و فرهنگ قرآنی برای تعمیق معنویت در جامعه و تقویت قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانبان فرا رسیدن اول تیر سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی را به همه مبلغان دین و حافظان سنگر فرهنگ اسلامی و قرآنی تهنیت عرض می‌نماییم و از خداوند متعال توفیقات روز افزون را برای جامعه مبلغان دینی و متولیان تبلیغات اسلامی در ذیل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها