شهید «محمد امیر پیکرستان»:

استغفار و دعا بهترین درمان برای تسکین دردهاست

شهید «محمدامیرپیکرستان» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: برادران! استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان‌ها برای تسکین درد‌ها است و همیشه به یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید.
کد خبر: ۵۳۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۲ - 24June 2022

استغفار و دعا، بهترین درمان برای تسکین دردها استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «محمد امیر پیکرستان» در دوم مرداد ماه سال ۱۳۴۴ در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود. وی که از خانواده عشایر غیور سیستان و بلوچستان بود وقتی احساس کرد که به وجود او و دیگر همسالانش در جبهه نیاز است، در سال 1362 داوطلبانه به جبهه اعزام شد. سرانجام در پنجم آبان ماه سال۱۳۶۲ در مریوان به فیض شهادت نائل آمد.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید آمده است:

«این مردمی که به خدا، قیامت و به هیچ دین حقی ایمان ندارند و هیچ حرام خدا را حرام نمیشمارند، با اینها بجنگید.

برادران، شما بجنگید با این کافران تا موقعی که در برابر شما خاضع شدند. مبادا در دل شما ترس و هراس بیفتد و از یاد خدا غافل شده و دوستی مال و فرزند در دل شما بیافتد. خود را برای تحمل رنج و مصیبت ها و ناکامی ها و ناروایی ها آماده سازید که قادر یکتا پشتیبان و نگهبان شما است و تنها اوسـت کـه شما را از شر دشمنان نجات میبخشد و عاقبت شما را بـه خیـر میگرداند و دشمنان شـما را بـه انواع عذاب ها و شکست ها دچار میگرداند.

این مصیبت ها و سختی ها زودگذر و تمام شدنی است. ولی به ما پاداش این جانفشانی ها و فداکاری ها و نعمتهای ابدی و بی پایـان خداوندی خواهید رسید. 

ای جوانان نکند در رخت خواب ذلت بمیرید که امام حسین(ع) در میدان نبرد شهید شد و نکند در غفلت بمیرید که امام علی(ع) در محراب عبادت شهید شد و مبادا در حال بی تفاوتی بمیرید که علی اکبرِ حسین (ع) شهید در راه حسین(ع) و بـا هـدف شهید شد. 

برادران استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان ها برای تـسکین دردهاست و همیشه به یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید و هرگز دشمنان بین شما تفرقه نیندازند که اگر چنین کردند روز بدبختی مـسلمانان و روز جشن ابرقدرتهاست».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار