رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در مازندران:

شهدا مسیر ولایت را شناختند/ اجرای عدالت مهمترین شاخه دستگاه قضا است

حجت‌الاسلام «زارعی کیاپی» گفت: شهدا مسیر ولایت را شناختند و استقامت و پایداری کردند و به درجه‌ای رسیده‌اند که خدا آن‌ها را انتخاب کرد.
کد خبر: ۵۳۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵ - 23June 2022

شهدا به زیبایی مسیر ولایت را شناختندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمداسماعیل زارعی کیاپی» رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در مازندران امروز (پنج‌شنبه) در مراسم تجدید میثاق کارکنان این سازمان با آرمان‌های شهدای گمنام آرامیده در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران، با بیان اینکه امروز هرچه داریم به برکت خون شهداست، اظهار داشت: زندگی با شهدا برکت‌دار است و خیلی از آن‌ها با اقتدا به مادرشان حضرت زهرا (س) بی‌نام و نشانی و گمنامی را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه شهدا بر اعمال ما ناظر هستند و در مسیر حق استقامت کردند، افزود: آن‌ها مسیر ولایت را شناختند و استقامت و پایداری کردند و به درجه‌ای رسیده‌اند که خدا آن‌ها را انتخاب کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین زارعی کیاپی بیان داشت: شهدا برای سرافرازی و عزت این انقلاب و ارزش‌های اسلامی تا پای جان ایستادند و به شهادت رسیدند و باید قدردان آن‌ها باشیم.

وی با گرامیداشت یاد شهید چمران و بیان اینکه رشادت‌ها و زندگی حماسی این شهید در فیلم «چ» به زیبایی به نمایش گذاشته شده است، گفت: باید مثل چمران زندگی کنیم و مثل وی بمیریم و زندگی ما ختم شهادت شود.

دادستان نظامی استان مازندران با بیان اینکه اجرای قسط و عدالت مهمترین شاخه دستگاه قضا است، بر عمل به وصیت‌نامه‌های شهدا تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار