دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

هراس رژیم صهیونیستی از تحولات سازمان اطلاعات سپاه/ سیلی‌های سخت ادامه دارد

انتصاب سردار «محمد کاظمی» به عنوان رئیس سازمان اطلاعات سپاه را می‌توان همچون جاری شدن خونی تازه در رگ‌های این سازمان بسیار مهم دانست که نوید دهنده روز‌هایی سخت و کابوس‌وار برای دشمن صهیونیستی است.
کد خبر: ۵۳۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۵ - 26June 2022

هراس رژیم صهیونیستی از تحولات تازه در سازمان اطلاعات سپاه/ سیلی‌های سخت ادامه داردگروه بین‌الملل دفاع‌پرس- علی ترکمانی؛ سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حکمی سردار سرتیپ پاسدار «محمد کاظمی» را به‌عنوان «رئیس سازمان اطلاعات سپاه» منصوب کرد؛ حکمی که نشان از جاری شدن خونی تازه و توانی جدید در این سازمان بسیار مهم و استراتژیک، در جهت عمق بخشیدن بیش از پیش در حوزه امور حفاظتی، امنیتی و اطلاعاتی دارد.

اما باز هم شاهد بودیم که رسانه‌های غربی و در راس آن‌ها بلندگو‌های تبلیغاتی رژیم صهیونیستی با توجه به زخم‌ها و ضربات سخت و دردناکی که از سازمان اطلاعات سپاه به ریاست حجت‌الاسلام «حسین طائب» دریافت کرده بودند از همان لحظات اولیه اقدام به جوسازی و تبلیغات نادرست پیرامون این تغییر و تحولات کردند و این سوژه و خط خبری را در دستور کار خود قرار دادند که به دلیل اینکه سازمان اطلاعات سپاه در کشف و شناسایی اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی در داخل کشور ناموفق بوده چنین جابجایی در این سازمان روی داده است.

این در حالی است که عموما چنین جابجایی‌هایی در سازمان‌های اطلاعاتی موضوعی بسیار عادی و سابقه‌دار است. گواه این موضوع هم تغییرات رأس مدیریت سازمان سیا در آمریکا است. بر این اساس در ۱۳ سال گذشته ۶ بار شاهد تغییر رئیس سازمان سیا در آمریکا بودیم، ولی این در حالی است که در ایران بعد از ۱۳ سال شاهد تغییر رئیس اطلاعات سپاه هستیم.

در واقع نکته اصلی در این میان اینجاست که بر اساس رویکرد و جبهه‌گیری رسانه‌های غربی به خصوص رسانه‌های صهیونیستی اگر دو سال یک بار رئیس سازمان سیا در آمریکا عوض شود نشان از تحکیم و افزایش توان این سازمان جاسوسی دارد، اما اگر رئیس سازمان اطلاعات سپاه در ایران بعد از ۱۳ سال تغییر کند نشان از اختلاف در مدیریت این سازمان و دخالت موساد دارد.

اما نکته بسیار مهم و حساسی که آن‌ها از آن اطلاع ندارند و یا نمی‌خواهند به آن توجه کنند این است که تغییر رئیس سازمان اطلاعات سپاه در ایران آن هم بعد از ۱۳ سال در نگاه نخست نشان می‌دهد که عملکرد این سازمان مناسب و مطلوب بوده و به همین دلیل بیش از یک دهه شاهد ریاست حجت الاسلام طائب بر آن بودیم.

از طرف دیگر با توجه به تغییر رویکرد دشمن صهیونیستی و افزایش فعالیت‌ها و خرابکاری‌های آن علیه ایران در داخل مرزها، مسئولان امنیتی و نظامی کشور را به این نتیجه رساند که به منظور افزایش بیش از پیش توان اطلاعاتی و عملیاتی سازمان اطلاعات سپاه در برخورد، کشف و شناسایی عوامل خرابکار صهیونیستی از این پس سردار «محمد کاظمی» سکان هدایت این سازمان را برعهده بگیرد.

موضوع مهم و تاثیرگذار دیگر در جریان این تغییر و تحولات در سازمان اطلاعات سپاه که تشویش و نگرانی فوق‌العاده غربی‌ها به خصوص رژیم صهیونیستی را موجب شده دشوار شدن بیش از پیش شرایط برای انجام اقدامات خرابکارانه در داخل مرز‌های سرزمینی ایران بعد از روی کار آمدن سردار «محمد کاظمی» به‌عنوان رئیس سازمان اطلاعات سپاه است.

بر این اساس از همان لحظات نخستینی که سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در حکمی سردار «محمد کاظمی» را به‌عنوان رئیس سازمان اطلاعات سپاه منصوب کرد، شاهد هستیم که رسانه‌‌های صهیونیستی با نگرانی و وحشت از یک سو و ناامیدی از سوی دیگر به این خبر پرداخته و سعی کردند پیرامون یک تغییر و تحولی عادی و معمول جنجال رسانه‌ای ایجاد کنند.

نکته دیگر اینکه ترس و وحشت رژیم صهیونیستی که تا امروز ضربات سخت و سنگینی را از سازمان اطلاعات سپاه دریافت کرده با روی کارآمدن یک سردار سپاه به‌عنوان ریاست این سازمان بسیار بیشتر شده و گویی خود را در آستانه فصل نوینی از ضربات سخت و دردناک از سوی ایران تصور می‌کنند.

در پایان باید گفت سازمان اطلاعات سپاه به ریاست حجت الاسلام طائب در طول ۱۳ سال گذشته همواره ضربات دردآور و فراموش نشدنی را بر پیکره رژیم اشغالگر قدس چه در داخل مرز‌های کشور و چه در خارج از مرز‌ها و حتی در داخل سرزمین‌های اشغالی وارد کرده و حال با آمدن سردار «محمد کاظمی» کابوس آن‌ها در حال عمق گرفتن و گسترش یافتن است و از امروز باید انتظار اتفاقات و رویداد‌های بیشتری را داشته باشند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها