رابط نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج رسانه استان قزوین:

دشمن از نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه نگران است

حجت‌الاسلام و المسلمین خلج گفت: دشمنان در فضای مجازی به دنبال توطئه علیه ایران هستند، بنابراین امروز باید بیش از هر زمانی در حوزه تهدیدات دشمنان به ویژه در فضای مجازی و ابزار ارتباطی گسترده نوین، هوشیار باشیم.
کد خبر: ۵۳۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰ - 26June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت الاسلام «علی اصغر خلج» رابط نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج رسانه استان قزوین امروز در جمع مردم نمازگزار مسجد چهارده معصوم (س)، استان قزوین اظهار داشت: خطر فضای مجازی متأسفانه واقعی‌تر از فضای واقعی در جامعه است که باید در این باره هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام خلج افزود: چهار دهه است که کشور و ملت ایران در حال مقابه با دشمنان است و در این مسیر با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه بوده است.

وی ادامه داد: ایران در ۴۰ سال گذشته از گردنه‌های دشوار متعددی عبور کرده و امروز نیز در شرایطی حضور دارد که دشمنان نمی‌توانند به سادگی صدای انقلاب اسلامی را به حاشیه ببرند.

رابط نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج رسانه استان قزوین با بیان اینکه دشمن نگران الهام بخشی انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه و کشورهای مسلمان جهان است، گفت: دشمنان در فضای مجازی به دنبال توطئه علیه ایران هستند، بنابراین امروز باید بیش از هر زمانی در حوزه تهدیدات دشمنان به ویژه در فضای مجازی و ابزار ارتباطی گسترده نوین، هوشیار باشیم.

حجت الاسلام خلج تصریح کرد: تلاش‌های گسترده دشمنان و هزینه کردن مبالغ هنگفت برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی، بیانگر اقتدار ایران اسلامی و تأثیرگذاری چشمگیر آن در منطقه و جهان است.

رابط نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: از توطئه‌های دشمنان علیه نظام و انقلاب پاشیدن بذر ناامیدی بین مردم، گرفتن روحیه نشاط از جامعه و تلاش برای سرخوردگی نسل جوان است و در این زمینه از هر نقشه‌ای استفاده می‌کنند در حالی که همیشه با شکست مواجه شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها