مسئول کاروان‌های راهیان نور شهیدان صیاد شیرازی و باقری به دفاع‌پرس خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام و اعزام زائران راهیان نور غرب و شمال‌غرب/ ۱۴ تا ۲۸ تیر اوج حضور زائران در مناطق عملیات غرب

حجت‌الاسلام «هاشمی» گفت: امکان ثبت نام از زائران علاقه‌مند به حضور در راهیان نور غرب و شمال‌غرب در بازه زمانی ۱۴ تا ۲۸ تیر فراهم شده است.
کد خبر: ۵۳۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶ - 27June 2022

آغاز ثبت‌نام و اعزام زائران راهیان نور غرب و شمالغرب/ ۱۴ تا ۲۸ اوج حضور زائران در مناطق عملیات غربحجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمد هاشمی» مسئول کاروان‌های راهیان نور شهیدان صیاد شیرازی و باقری در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در  خصوص اعزام زائران راهیان نور به غرب و شمال‌غرب کشور در بازه زمانی اوج راهیان نور اظهار داشت: کاروان های اتوبوسی در قالب ستاد شهید صیاد شیرازی ساماندهی می‌شوند. ستاد شهید حسن باقری خودروهای شخصی را شامل می‌شود و خانواده‌هایی که تمایل دارند به صورت شخصی در این اردو شرکت کنند، می‌توانند در این ستاد ثبت نام داشته باشند.

وی افزود: امسال از ۱۴ تا ۲۸ تیر در یک بازه ۱۴ روزه زائران می‌توانند در قالب دوره‌های سه روزه در سه شهر بانه، سردشت و پیرانشهر و در مناطق و یادمان‌های سیران‌بند، بوالحسن، دارساوین، بولفَت، شهید کاظمی، تمرچین و شهید بروجردی حاضر شوند.

هاشمی در خصوص نحوه ثبت نام راهیان نور غرب گفت: علاقه‌مندان به حضور در این اردو‌ها می‌توانند هر روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح و ۱۸ تا ۲۰ عصر به شماره ۰۹۱۲۲۵۱۳۸۲۴ تماس بگیرند.

مسوول کاروان‌های راهیان نور شهید صیاد و باقری بیان کرد: با توجه به محدودیت اسکانی پیش بینی حضور دو تا دو هزار و ۵۰۰ نفر در این ۱۴ روز پذیرش شوند.

هاشمی با تاکید اینکه حضور زائران راهیان نورغبار غربت را از مناطق غرب کشور می‌زداید، افزود: تقویت جریان انقلابی با توجه به تحرکاتی که دشمن در مناطق غرب کشور دارد می‌تواند زمینه وحدت ملی و امنیت ملی باشد.

وی همچنین در خصوص امکانات کاروان‌ها گفت: این کاروان دارای راوی و تیم هدایت‌کننده است. همچنین در مقر‌ها روحانی نیز داریم و برنامه‌های افتتاحیه و اختتامیه و نیز برنامه ویژه محل‌های اسکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار