سرهنگ پاسدار «عبدالرسول رضایی» جانباز دفاع مقدس آسمانی شد

سرهنگ پاسدار «عبدالرسول رضایی» جانباز والامقام و فرمانده دوران دفاع مقدس پس از عمری ایثار و مجاهدت و تحمل رنج و درد حاصل از عوارض سهمگین جانبازی‌های دوران جنگ تحمیلی در بیمارستان شهید فقیهی شیراز درگذشت و به یاران شهیدش پیوست.
کد خبر: ۵۳۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳ - 27June 2022

سرهنگ پاسدار «عبدالرسول رضایی» جانباز دفاع مقدس آسمانی شدبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «عبدالرسول رضایی» جانباز والامقام و فرمانده دوران دفاع مقدس پس از عمری ایثار و مجاهدت و تحمل رنج و درد حاصل از عوارض سهمگین جانبازی‌های دوران جنگ تحمیلی در بیمارستان شهید فقیهی شیراز در گذشت و به یاران شهیدش پیوست.

سرهنگ عبدالرسول رضایی در سال ۱۳۴۳ در شهر فیروزآباد به دنیا آمد و در دوران دفاع مقدس جانشین گردان امام علی (ع) لشکر ۱۹ فجر در دوران دفاع مقدس بود.

رضایی پس از اتمام دفاع مقدس نیز جهاد را در سنگر خدمت به مردم ادامه داد و فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان ارسنجان، فرماندهی سپاه ناحیه ثارالله شیراز، فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان فیروزآباد و عضویت در شورای اسلامی دوره‌های پنجم و ششم شهر فیروزآباد و مدیریت ستاد مردمی مبارزه با کرونا از جمله سوابق و ایثارگری این رزمنده دفاع مقدس است.

پیکر مطهر این جانباز والامقام و پاسدار ولایت سه شنبه ۷ تیرماه از ساعت ۱۷:۳۰ از حسینیه ثارالله به سمت گلزار شهدا فیروزآباد تشییع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها