فرمانده کل انتظامی کشور:

شهدای ما در راه «جهاد تبیین» به شهادت رسیدند

سردار «اشتری» با تأکید بر این‌که شهدای ما در راه جهاد فی‌سبیل‌الله و به عبارتی «جهاد تبیین» به شهادت رسیدند، گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم تأکید دارند، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
کد خبر: ۵۳۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ - 28June 2022

دولت سیزدهم اراده حل مشکلات را دارد/ شهدای ما در راه «جهاد تبیین» به شهادت رسیدندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی کشور، شامگاه گذشته (دوشنبه) در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در اردستان، با بیان این‌که حضور مردم و علمای بزرگوار همیشه راهگشا بوده و باعث قوت نظام اسلامی می‌شود، اظهار داشت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم تأکید دارند، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست؛ چراکه آن اهدافی که شهدا داشتند را ما باید مرتب مرور کنیم.

سردار اشتری با بیان این‌که در وصیت‌نامه‌های شهدا بر کلیدواژه و موضوعاتی تأکید شده که می‌تواند چراغی برای حرکت ما باشد، افزود: اینکه یاد شهدا را زنده نگه می‌داریم، در مرحله اول برای خودمان لازم است؛ چراکه شهدا در جوار رحمت الهی هستند و فیض می‌برند و این ما هستیم که دستمان کوتاه است.

فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر این‌که شهدای ما در راه جهاد فی‌سبیل‌الله و به عبارتی «جهاد تبیین» به شهادت رسیدند، گفت: اگر مرور سریعی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز داشته باشیم، متوجه می‌شویم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن نهاد‌های اصلی کشور را مورد هجمه قرار داد و در صدد نابودی انقلاب اسلامی بود؛ اما موفق نشد.

وی خاطرنشان کرد: سال ۱۳۶۰ در چنین ایامی سوءقصد به جان رهبر معظم انقلاب اسلامی اتفاق افتاد؛ اما به لطف و عنایت الهی، منافقین به اهداف خود نرسیدند و خداوند خواست امام خامنه‌ای بماند و جراحت و بستری شدن ایشان در بیمارستان نیز موجب شد در مراسم هفتم تیر همان سال حضور پیدا نکنند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: حادثه هفتم تیر، واقعه سنگینی بود؛ ولی حضرت امام خمینی (ره) با یک سخنرانی روحیه به مردم و امید به آینده دادند، دشمن نیز با ضربه‌ای که زده بود، به هدفش نرسید و مردم امیدوار‌تر از گذشته در راه انقلاب اسلامی رشادت به خرج دادند.

سردار اشتری با بیان این‌که دشمن در جنگ تحمیلی تمام ضربه خود را به ما زد؛ ولی موفق نشد، گفت: رمز پیروی مردم تبعیت از رهبری، وحدت کلمه و خداباوری بود؛ لذا ما باید این راه را ادامه دهیم که این را شهدای ما از ما خواسته‌اند.

وی بیان کرد: در جنگ نرم دشمن با تمام وجود خود ورود کرده که در مقابل نیز رزمندگان اسلام و مردم سنگر‌ها را پر کرده‌اند؛ اما در این مقطع بهترین راه پیروی از ولایت است.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: ما باید به گذشته خود افتخار کنیم، گذشته خوبی را داریم و دوران پرافتخاری را پشت‌سر گذاشتیم.

وی یادآور شد: درست است که مشکلات وجود دارد و موضوعات اقتصادی خیلی بر قشر ضعیف فشار آورده است؛ اما مسئولان به دنبال رفع آن هستند و دولت سیزدهم اراده حل مشکلات را دارد و ما شاهد هستم که رئیس جمهور به دنبال حل مشکلات است و با وجود سختی‌های زیاد؛ اما پیشرفت‌های بزرگی را در کشور شاهد بودیم.

سردار اشتری با بیان اینکه آینده خوبی در راه داریم، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند که مردم را باید نسبت به آینده امیدوار کرد و امام خامنه‌ای نیز فرمودند که هرکس مردم را ناامید کند، در خط و طرف دشمن قرار دارد و باید این موارد را مدنظر داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار