دیدار بخشدار مرکزی «خور و بیابانک» با خانواده شهید «سعید سلمان»

«غلامرضائی» به همراه جمعی از مسئولان شهرستان خور و بیایانک، با خانواده شهید «سعید سلمان» از شهدای مبارزه با مواد مخدر دیدار کردند.
کد خبر: ۵۳۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲ - 29June 2022

امنیت و آسایش ما، مدیون خون شهداستبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «مرتضی غلامرضائی» بخشدار مرکزی شهرستان خور و بیابانک، به همراه جمعی از مسئولان شهرستانی، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با خانواده شهید «سعید سلمان» از شهدای مبارزه با مواد مخدر دیدار کرده و پای درد و دل آن‌ها نشستند.

وی در این دیدار با اعلام اینکه خانواده شهدا و ایثارگران از اسناد ماندگار و جاوید انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: باید مسئولان ما بیش از گذشته با خانواده شهدا دیدار داشته باشند و از نزدیک با آن‌ها به گفت‌وگو بنشینند.

غلامرضائی تصریح کرد: هر آن‌چه از امنیت، آسایش، رفاه اجتماعی و آسودگی در جامعه داریم، به برکت خون شهدا و رهنمود‌های امام امت است که این دستاورد‌های عظیم از جمله عزت، افتخار، سربلندی، دستیابی به دانش هسته‌ای، پیشرفت‌های علمی، فرهنگی، نظامی و سیاسی زیادی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

همچنین سرهنگ «حسن ترکی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خور و بیابانک نیز در حاشیه این دیدار، خدمت به خانواده شهدا را اقدامی فرهنگی و ارزشمند خواند و گفت: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی و ملت هستند و یاد شهدا اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه است و دلجویی و دیدار با آن‌ها، ادای دین به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر شهدای مبارزه با مواد مخدر از قشر جوان هستند که یا در خدمت مقدس سربازی به سر می‌برده و یا کادر نیروی انتظامی بوده‌اند، بیان داشت: باید بدانیم برای حفظ امنیت کشورمان و برای اینکه جوانان ایران اسلامی به بلای خانمان‌سوز اعتیاد دچار نشوند، خون‌های زیادی ریخته شده و هم‌اکنون نیز سربازان غیور اسلام در مناطق مرزی کشور در حال مبارزه با اشرار و عاملان توزیع مواد مخدر هستند.

شهید «سعید سلمان» سال ۱۳۸۹ در جریان درگیری با اشرار مسلح در کهنوج به فیض عظیم شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در گلزار شهدا روستای «چاه ملک» به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها