برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره هنری «فانوس» در مازندران

جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره هنری «فانوس» امروز در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵ - 30June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره هنری «فانوس» امروز با حضور دبیران کارگروه‌های تخصصی معاونت هنری و امور سینمایی دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد.

در این جلسه پیرامون راهکار‌های جذب حداکثری هنرمندان و ارتقاء سطح کیفی و کمی آثار ثبت شده در فرایند فراخوان جهت حضور موثر و موفقیت آمیز در ششمین جشنواره ملی فانوس، بررسی و تبادل نظر شد.

کارگروه‌های تخصصی فیلم و سریال، هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی و موسیقی برای اولین بار در سال جاری با هدف بهره‌گیری موثر از هنرمندان و ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات هنری در حوزه دفاع مقدس، ایثار و شهادت، در معاونت هنری و امور سینمایی دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تشکیل و احکام دبیران در مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره استانی فانوس، توسط مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و معاونت هماهنگ کننده سپاه کربلا (سرهنگ مجیدی) به ترتیب به «سیده معصومه حجازی» و «سید حسین ساداتی»، «علیرضا پاک بین» و «حنیف شهمیرزادی» از هنرمندان برجسته استان‌ تقدیم شد.

برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره هنری «فانوس» در مازندران

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار