فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق تأکید کرد؛

مقابله مقتدرانه نیروهای مسلح با تهاجم ترکیبی نظام سلطه

امیر سرتیپ «آذریان» گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن مقتدرانه ایستاده و نظام سلطه نسبت به این حقیقت آگاهی پیدا کرده که در بعد نظامی قادر به رویارویی با جمهوری اسلامی نیست.
کد خبر: ۵۳۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴ - 30June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، اختتامیه بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های کارکنان یگان‌های منطقه شمال شرق نزاجا با حضور امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد نزاجا در شمال شرق امروز (پنجشنبه) در مجتمع ثامن‌الائمه (ع) مشهد برگزار شد.

امیر سرتیپ آذریان در این مراسم اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل ارتش انقلابی با تدبیر حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی در مقاطع مختلف و ابعاد گوناگون از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سازندگی، ارتقا توان رزمی و قدرت دفاعی در راستای حفاظت و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و همچنین خدمت به مردم خوش درخشیده است.

این فرمانده ارشد ارتش گفت: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی جزو فدائیان ملت ایران بوده و هستند. امروز بحمدلله ارتش و نیروی زمینی قهرمان از جایگاه خوبی برخوردار است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا تصریح کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز دشمن در تهاجم ترکیبی، ایران اسلامی را هدف قرار داده است. این جنگ صرفا نظامی و امنیتی نیست بلکه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را دربر می‌گیرد.

امیر سرتیپ آذریان تأکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن مقتدرانه ایستاده و نظام سلطه نسبت به این حقیقت آگاهی پیدا کرده که در بعد نظامی قادر به رویارویی با جمهوری اسلامی نیست.

وی بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی در بعد فرهنگی با بهره‌گیری از فضای مجازی هجمه گسترده‌ای را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی سازماندهی و عملیاتی کرده است. دشمن در این تهاجم جامعه قرآنی را هدف قرار داده و تلاش دارد آن‌ها را از مسیری که در آن قرار دارند باز دارد و مانع رشد معنوی آن‌ها شود؛ بر همین اساس انس هر چه بیشتر شما با کتاب وحی این توطئه‌ دشمن را خنثی می‌کند.

در ابتدای این مراسم سرهنگ کشتگر دبیر مسابقات و جانشین مرکز قرآن عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گزارشی از روند برگزاری این دوره از مسابقات ارائه کرد.

در پایان امیر سرتیپ آذریان از برگزیدگان بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم یگان‌های منطقه شمال شرق نزاجا تجلیل کرد.

این مسابقات به‌مدت چهار روز با حضور خانواده‌های قرآنی کارکنان یگان‌های منطقه شمال شرق کشور مستقر در استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، سمنان، گلستان و مازندران برگزار شد.

مقابله مقتدرانه نیروهای مسلح با تهاجم ترکیبی نظام سلطه

مقابله مقتدرانه نیروهای مسلح با تهاجم ترکیبی نظام سلطه

مقابله مقتدرانه نیروهای مسلح با تهاجم ترکیبی نظام سلطه

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار