یادداشت/ منصور طیوری

طراحی جنگ نرم، تبلور خصومت آمریکا علیه ملت ایران

طراحی جنگ نرم، نشانگر خصومت عیان آمریکا علیه ملت ایران و حقوق بشر ابزاری برای چپاول و سلطه بر ملت از سوی آمریکاست.
کد خبر: ۵۳۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۴ - 04July 2022

گروه استان‌های دفاع‌پرس ـ «منصور طیوری» استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار؛ جنایات و اعمال ضد بشر دولت تروریستی آمریکا در تمام طول سال‌های گذشته تا کنون چهره واقعی این شیطان بزرگ را نمایان ساخته و این رژیم را در کنار رژیم کودک‌کش صهیونیستی در ردیف ناقض‌ترین رژیم‌های جهان به ثبت رسانده است.

انقلاب اسلامی ایران همواره در طول تمام سالها مورد هجوم ضد بشری آمریکا و ایادی منطقه‌ای و بین المللی آن بصورت مستقیم و غیر مستقیم بوده است ازکمک‌های فراوان به رژیم بعثی عراق گرفته تا حمله مستقیم به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس و حمله به ناو‌های جنگی و سکو‌های نفتی و سهیم بودن در جنایت شیمیایی و میکروبی در مناطق عملیاتی و شهر‌ها بخصوص سردشت قهرمان گرفته تادست داشتن در ترور‌های مختلف افراد و مسئولان کشور ازجمله مقام معظم رهبری وبمب گذاری و شهادت شهید بهشتی در سال ۱۳۶۰ یا ترور شهید کچوئی و آیت الله صدوقی و صد‌ها نفر از یاران صدیق انقلاب ایجاد و حمایت از گروه‌های تروریستی و حمایت از آن‌ها در داخل و خارج که بارز‌ترین آن گروه تروریستی داعش بود که در پلید‌ترین جنایت علیه حقوق بشر کسی که خود در صف مقدم مبارزه علیه تروریست‌های دست ساز آمریکا بود را به شهادت رساندند.

آمریکا با ترور شهید حاج قاسم سلیمانی نشان داد که رژیمی درنده خو و شیطان صفت است که حقوق بشر ابزاری است برای سرکوب بشر و جز به منافع خود ولو با از بین بردن منافع تمام جهان و تمام بشریت فکر نمی‌کند.

برای آمریکا حقوق بشر ابزاری برای چپاول و سلطه بر ملتهاست. سلطه بر منابع نفتی و منابع کشور‌ها از جمله چپاول نفت سوریه بصورت آشکار و مسدود سازی منابع پولی افغانستان و حمایت از کشتار مردم یمن و نادیده گرفتن کشتن فجیع خبرنگارخاشقچی توسط رژیم وهابی سعودی بخاطر منافع اقتصادی و از همه مهمتر دفاع و پشتیبانی و حمایت بی حد و حصر از رژیم جعلی صهیونیستی و کشتن و آوارگی میلیون‌ها نفر از مردم مظلوم فلسطین در طول سالیان دراز، نشان از دروغ بودن ادعای حقوق بشر آمریکائی است.

مهمترین دروغ حقوق بشری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران تحریم‌های چندین ساله به بهانه‌های واهی علیه ملت عزیز ایران است که مهمترین این تحریم‌ها که سلامت ملت ایران را هدف قرار داده تحریم دارو و تجهیزات پزشکی در حوزه سلامت و یا تهدیدامنیت پرواز با تحریم صنعت هوانوردی می‌باشد.

طراحی جنگ نرم، نشانگر خصومت عیان رژیم امریکا بر علیه ملت بزرگ ایران است. بطور کل بهترین جمله‌ای که میتوان در باره این رژیم منحوس گفت از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) جاری شد که فرمودند: «آمریکایی‌ها حق ندارند در مورد حقوق بشر حرف بزنند».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها