دستور فرمانده نیروی دریایی سپاه جهت امدادرسانی سریع به زلزله‌زدگان

دریادار تنگسیری از امدادرسانی نیروی دریایی سپاه در کنار سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در زلزله منطقه مهران بندرلنگه خبر داد.
کد خبر: ۵۳۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ - 02July 2022

دستور فرمانده نیروی دریایی سپاه به فرمانده منطقه پنجم ندسا جهت امدادرسانی سریع به زلزله‌زدگانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی وقوع زلزله در حوالی بندر خمیر استان هرمزگان، سردار دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه بامداد امروز  ضمن تماس با سردار «عظمایی» فرمانده منطقه پنجم ندسا تأکید کرد که سریعاً گروه‌های جهادی، مهندسی و امدادرسان به محل وقوع حادثه اعزام شوند و تلاش کنند تا مشکلات و آلام مردم عزیز آن منطقه کاسته شود و هرگونه کمک رسانی لازم به مردم صورت گیرد.

دریادار تنگسیری در این تماس تاکید کرد: با امداد هوایی توسط بالگرد‌های هوادریا نیروی دریایی سپاه، مصدومان حادثه به سرعت به بیمارستان‌های بندرعباس منتقل شوند.

دریادار تنگسیری همچنین در تماس با «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان بیان کرد: نیروی دریایی سپاه با بسیج امکانات و امدادرسانی منطقه پنجم، در حال کمک‌رسانی است و در صورت نیاز بیشتر آمادگی دارد از ظرفیت مهندسی نیرو هم استفاده کند و نیروی دریایی سپاه مثل همیشه برای رفع مشکلات مردم عزیز در کنار آنان خواهد بود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها