رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

ساقط کردن هواپیمای مسافربری عمق جنایت انسانی آمریکا را نشان داد

چمران با بیان اینکه ساقط کردن هواپیمای مسافربری عمق جنایت انسانی آمریکا را نشان داد، گفت: این کشور نشان داد برای رسیدن به منافع سیاسی خود دست به هر اقدامی می‌زند.
کد خبر: ۵۳۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ - 03July 2022

ساقط کردن هواپیمای مسافربری عمق جنایت انسانی آمریکا را نشان دادبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در هفتاد و پنجمین جلسه شورا با گرامیداشت ۱۱ تیر سالگرد شهادت آیت‌الله صدوقی چهارمین شهید محراب به دست منافقین اظهار داشت: در سال ۱۳۶۱ منافقین چهار تن از نمایندگان امام (ره) را در برخی استان‌های کشور به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: شهید صدوقی یک استوانه بود و در زمان انقلاب ایشان یزد را هدایت می‌کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با یادآوری روز ۱۲ تیر سالروز جنایت جنگی آمریکا در حمله هواپیمای مسافربری ایران در فراز خلیج فارس به ناوگان مسافربری و شهادت ۲۹۰ از مسافران و خدمه این هواپیما گفت: این هواپیما بزرگ و کاملا قابل تشخیص بود و آمریکایی‌ها برای صدمه زدن به کشورمان اقدام به چنین عملی کردند.

وی ادامه داد: مسببین این حرکت سخیف و ضد انسانی که هیچگونه ارزش نظامی ندارد از طرف رئیس جمهور آمریکا مدال می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: ساقط کردن هواپیمای مسافربری عمق جنایت انسانی و میزان درنده بودن آمریکا را نشان داد و ثابت کرد این کشور برای رسیدن به منافع سیاسی دست به هر اقدامی که بخواهد می‌زند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها