وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حجت‌الاسلام طائب قدردانی کرد

اسماعیلی در پیامی از خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب در زمان تصدی مسئولیت ریاست اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۳۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ - 04July 2022

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حجت‌الاسلام طائب قدردانی کردبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب در زمان تصدی مسئولیت ریاست اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

در متن پیام آمده است:

«حجت الاسلام و المسلمین جناب حاج آقای حسین طائب (زیدعزه)

حضور ارجمند و ارزشمند جنابعالی در طول سالیان متمادی برای حفاظت و صیانت از دستاورد‌های گرانقدر انقلاب اسلامی و میراث پربار امام خمینی (ره) در دوره ریاست سازمان اطلاعات سپاه، موجبات آرامش و امنیت را برای این ملت عزیز و سرزمین پاک و شریف ایران اسلامی به ارمغان آورده و دشمنان ایمان و نور را به یاس، نومیدی، انزوا و اعتزال کشانید.

از همین روی فرصت را مغتنم دانسته، خدمات خالصانه و زحمات صادقانه شما را ارج نهاده و از درگاه حضرت حق جلت و عظمته توفیقات بیشتر در پرتو عنایت حضرت حجت (عج) تحت رهبری‌های حکیمانه مقام شامخ ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برایتان مسالت می‌نمایم.»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار