روسیه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد

وزارت امور خارجه روسیه با صدور بیانیه‌ای تجاوزات هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۵۳۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰ - 05July 2022

روسیه حملات هوایی اسرائیل به سوریه را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روسیا الیوم، وزارت امور خارجه روسیه با صدور بیانیه‌ای حملات هوایی دو روز گذشته رژیم صهیونیستی به استان طرطوس را به شدت محکوم کرد.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اظهار داشت: بار دیگر تاکید می‌کنیم که حملات مستمر اسرائیل به خاک سوریه به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

وی افزود: ما به شدت اینگونه اقدامات غیرمسئولانه را که نقض حاکمیت سوریه و قوانین بین‌المللی است محکوم می‌کنیم و خواستار توقف بی قید و شرط آن هستیم.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) صبح شنبه از تجاوز نظامی جدید رژیم صهیونیستی به «طرطوس» سوریه خبر داد.

خبرگزاری سانا در این باره گزارش داد که این حمله رژیم صهیونیستی تاسیسات غیر نظامی را در شهرک حمیدیه در جنوب طرطوس هدف قرار داده که در نتیجه آن دو شهروند سوری زخمی شده‌اند.

این درحالی است که پیشتر نیز صهیونیست‌ها بار‌ها مناطق مختلف سوریه از جمله مناطق مسکونی را هدف تجاوز نظامی قرار داده بودند. دولت دمشق تاکنون چندین مرتبه در نامه‌هایی به مقامات سازمان ملل، خواستار اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از تکرار تجاوزات نظامی صهیونیست‌ها به سوریه شده است.

حمله اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق نیز به توقف فعالیت‌ها در این فرودگاه منجر شده بود.

«فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه نیز پیش از این با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی و حامیان آن از تروریسم در منطقه حمایت می‌کنند، محاسبات تل آویو در تجاوزات مکرر به خاک سوریه را اشتباه و احمقانه دانست.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها