دلنوشته/ همسر جاویدالاثر «سیدمحسن موسوی» در چهلمین سالگرد اسارتش

۴۰ سال است که چشم‌های منتظر ما برای دیدنت صبور بوده است/ آرمان تو برای تحقق تمدن اسلامی روز و شب نمی‌شناسد

تو برای آرمانی کنار ما نیستی که برای تحقق تمدن اسلامی روز و شب، نمی‌شناسد؛ تمدنی که امپریالیسم جهانی با استاندارد‌های دوگانه‌اش در راه از بین بردن آن از هیچ اقدامی فروگذار نکرده است. ما وارثان راه تو هستیم و فریاد مرگ بر اسرائیل و آمریکای ما بلند و رساتر و یقینی‌تر شده است.
کد خبر: ۵۳۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹ - 05July 2022

چهل سال است که چشم‌های منتظر ما برای دیدنت صبور بوده است/ آرمان تو برای تحقق تمدن اسلامی روز و شب نمی‌شناسدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همسر جاویدالاثر سیدمحسن موسوی در چهلمین سالگرد اسارت همسرش به دست رژیم صهیونیستی نوشت: ثُمَّ کَانَ مِنَ الَّذِینَ آمَنُوا وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ وَتَوَاصَوْا بِالْمَرْحَمَةِ (سوره مبارکه بلد، آیه ۱۷). چهل سال است که چشم‌های منتظر ما برای دیدنت صبور بوده است. این چهل سال صبر کرده‌ایم برای تاسی به صبر‌های زینب و پایمردی داریم در مسیر روز‌های سخت چشم انتظاری ...

تو هنوز نیامده‌ای، اما ما راضی هستیم به ذکر العجل برای صاحب الزمانمان و آرزومند ظهور اوییم در دوران نبودن تو تا شاید امکان این دیدار در عصر ظهور میسرتر باشد. اینگونه است که حماسه‌های زینبی مان را در انزجار از صهیونیسم و تمام خباثت‌هایش بلندتر فریاد می‌زنیم و همچون مقتدایمان برای نابودی این لکه‌ی ننگ جهان، از پا نمی‌نشینیم.

تو برای آرمانی کنار ما نیستی که برای تحقق تمدن اسلامی روز و شب، نمی‌شناسد. تمدنی که امپریالیسم جهانی با استاندارد‌های دوگانه‌اش در راه از بین بردن آن از هیچ اقدامی فروگذار نکرده است. ما وارثان راه تو هستیم و فریاد مرگ بر اسرائیل و آمریکای ما بلند و رساتر و یقینی‌تر شده است. در چهلمین سال نبودن تو کذب ادعای پوچ حقوق بشر و رعایت آن توسط مستکبران، هویدا شده و تلاش‌های آنان به سرکردگی آمریکا و اسرائیل بیشتر گردیده است. اما به قول امام رحمه الله علیه هیچ غلطی نمی‌توانند بکند.

تو نیستی، اما وارثان انقلاب و راهبران تمدن نوین اسلامی راه تو را می‌روند تا جهان مهدوی شکل بگیرد. تو چهل سال به خانه نیامده ای، اما هنوز در خانه‌ی ما بر مدار آرزوی تو برای نابودی اسرائیل، می‌چرخد. بگذار باور کنیم تو با همه نبودنت‌هایت همیشه بوده‌ای در جان، و نفس بخشیده‌ای به دعا‌های ما ...

عصر ظهور نزدیک شده و طلیعه‌ی تمدن اسلامی به گوش همه جهان رسیده است. من و فرزندت این چهل سال را مشق انتظار کرده‌ایم و شعف داریم که تو، در راه وطن و برای رسیدن به هدف بزرگ و در مسیر رسالت انقلابی‌ات کنارمان نیستی.

برای ملت، برای ولایت، برای آرمانمان یعنی نابودی اسرائیل و برای من و فرزندت دعا کن.
چهل سالگی نبودنت و چهل سالگی انتظار ما فدای سر اسلام ...
خداوند حافظ تو باشد و ما را رحمت کند ...

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار