ماجرای فراق و وصال همزمان ۲ زوج معراج الشهدا + فیلم

درست در روزی که پیکر شهید مدافع حرم مهدی بختیاری برای وداع با خانواده در معراج‌الشهدا حاضر شد، زوج جوانی مراسم عقدشان را در همان محل برگزار کردند، روایت آن را همسر شهید بختیاری عنوان کرده است.
کد خبر: ۵۳۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۳ - 06July 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، زندگی روایت بی شمار وصال‌ها و فراق‌هایی است که گاه در انتخاب آن سهیم هستیم و گاه سرنوشت و حکمت الهی آن را رقم می‌زند. برای انسان‌های آگاه در هر قدم از زندگی، چه شیرین و چه تلخ درس‌های فراوانی نهفته است که باعث رشد و تعالی او می‌شود.

ماجرای جالب فراق و وصال همزمان ۲ زوج معراج الشهدا

معراج الشهدا از دوران دفاع مقدس و از زمان تاسیسش روز‌های فراغ و جدایی کم ندیده است، چه بسیار پیکر‌های شهیدی که در این محل وداع شدند و چه اشک‌هایی که در بدرقه آنان ریخته نشد، در همین فراق‌های زمینی وصال‌های آسمانی‌ای شکل گرفت که بنده‌های خوب زمین را با شهادت به معبود پیوند داد.

در سال‌های اخیر معراج الشهدا، اما داستان وصال‌های زمینی شیرینی نیز داشته است که حال و هوای حسینیه را متفاوت از هر زمان دیگری کرد. زوج‌های زیادی محل معنوی معراج الشهدا را برای آغاز زندگی مشترک خود انتخاب کردند و سفره عقد نورانی مزین به نام شهدا و اهل بیت (ع) در این مکان مقدس انداخته شد.

۲۸ اسفند سال ۱۳۹۹ پیکر مطهر شهید بختیاری برای وداع خانواده در حسینیه معراج الشهدا آماده شد. همسر شهید بختیاری در مصاحبه‌ای به ماجرای وداع آن روز با همسرش و حضور عروس دامادی اشاره کرده است که همان روز در معراج الشهدا مراسم عقدشان برگزار شد و درخواست زیارت از شهید را داشتند.

در ادامه فیلم و صحبت‌های همسر شهید بختیاری را می‌بینید.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها