پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ایثارگران در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱

صندوق قرض‌الحسنه شاهد در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ تسهیلات قرض‌الحسنه به جامعه ایثارگری پرداخت کرد.
کد خبر: ۵۳۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲ - 05July 2022

پرداخت هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به ایثارگران در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، صندوق قرض‌الحسنه شاهد در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ توانست بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار جامعه ایثارگری عضو صندوق قرار دهد.

بر اساس این گزارش صندوق قرض‌الحسنه شاهد تا تاریخ ۱۲ تیر ۱۴۰۱ تعداد ۲۵ هزار و ۹۵۷ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۱۰ هزار و ۱۹۳ میلیارد و ۷۷ میلیون ریال به خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو صندوق پرداخت کرده که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

این تسهیلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از درخواست اعضای واجد شرایط به روش‌های مختلف حضوری و غیرحضوری مانند پیک خدمت، پیامک بانک، اینترنت بانک و ... پرداخت شده و با توجه به فراهم آمدن بستر‌های خدمات الکترونیک طی سه سال گذشته، عمده درخواست‌های ثبت شده به صورت غیرحضوری بوده است.

صندوق قرض‌الحسنه شاهد به عنوان یکی از قدیمی‌ترین صندوق‌های قرض‌الحسنه تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد بر اساس منشور ارزش خود، در راستای ترویج فرهنگ الهی قرض‌الحسنه، با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر عضو، مطلوب‌ترین تسهیلات مالی را در کوتاه‌ترین زمان اعطا کند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها