فرماندار سنقروکلیایی:

انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورایی است

«مرتضوی» گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورایی بوده و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از اولویت برنامه‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باشد.
کد خبر: ۵۳۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹ - 05July 2022

انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورایی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «غلامرضا مرتضوی» فرماندار شهرستان سنقروکلیایی امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با حضور اعضا برگزار شد، اظهار داشت: طی پیگیری‌ها و صحبت‌های انجام شده با استاندار کرمانشاه و به دستور برای تأمین اعتبار احداث یادمان شهدای منطقه کیونانات در بخش کلیایی صورت گرفته شده است.

وی افزود: وجود شهدای شاخص و اسطوره‌های افتخار آفرین گواهی بر پیشینه قوی فرهنگی این شهرستان است و انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورایی بوده و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از اولویت برنامه‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باشد.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد: ارزیابی اقدامات انجام شده در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مثبت است اما کافی نیست و باید اقدامات مثبت بیشتری انجام شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات مثبت برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا در شورای نام‌گذاری معابر در شهرستان سنقروکلیایی از اسامی مبارک تمامی شهدای شهرستان استفاده شده است.

«علی صفدری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در این نشست اظهار داشت: خوشبختانه انقلاب اسلامی باعث شد که فهم رفاه بالا برود و مردم اجازه بیان داشته باشند.

وی افزود: سیستم دولتی مجری نیست بلکه باید در حوزه‌های مختلف بستر ساز و فرصت سازباشد و ما یک بدنه سنگین از دولت تشکیل داده‌ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی باید نیروی انسانی متخصص پرورش دهیم زیرا نگهداری و بهره برداری از امکانات و سازه‌های موجود بسیار سخت و دشوار شده است.

صفدری بیان کرد: سیستم اداری امروز طوری شده که باید کارها از طریق رابطه حل و فصل شود و باید گفتمان‌های بیشتری با هم داشته باشیم تا به فضل خدا و کمک شما کارها و فعالیت‌های فرهنگی بزرگی بتوانیم انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار