فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

رسانه‌ها زبان صادق مردم باشند

سردار آتانی گفت: رسانه‌ها باید زبان صادق مردم باشند و با نقد منصفانه و بیان مشکلات به امید آفرینی و اعتمادسازی کمک کنند.
کد خبر: ۵۳۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳ - 05July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، جمعی از مدیران خبرگزاری ها و نشریات استان قزوین، ظهر امروز (سه شنبه) با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان دیدار و گفت وگو کردند.

در این نشست که در سالن اجتماعات شهید پرویز برگزار شد، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی»، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت:نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بطن و متن مردم و انقلاب اسلامی همانند چشمه ای زلال جوشیده و با اقدام معجزه وار امام شکل گرفت و جویبارهای حیات بخش آن، بر درخت تناور و پرثمر انقلاب اسلامی طراوت خاصی بخشید.

فرمانده سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: این نهاد مقدس از همان بدو تشکیل، پویایی، حرکت آفرینی، سازندگی و سرنوشت سازی خود را در همه عرصه های انقلاب اسلامی به منصه ظهور رساند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با الهام از تعالیم و آموزه های قرآن کریم و اهل بیت(ع) و با معنویت برخاسته از ایمان قوی و روحیه انقلابی توأم با ولایت مداری و با تبعیت خالصانه از رهمنودهای امام خمینی(ره) و همچنین درک شرایط محیطی و بصیرت و آگاهی، دقت نظر در روند حوادث و رخدادها و با هوشمندی کامل، آرمان گرایی و کمال طلبی را مشی خود قرار داده و شگفتی هایی خلق کرد.

وی اظهار کرد: آنچه گفتیم عمل کردیم و درب سپاه را به روی همگان گشودیم تا هیچ کسی احساس غربت و دلتنگی نکند و بداند سپاه متعلق به مردم است.

سردار رفیعی آتانی بیان کرد: شما اصحاب رسانه زبان صادق مردم باشید و با نقد منصفانه به مسئولان و اتحاد و اعتمادسازی مردم کمک کنید.

وی اظهار کرد: به مسائل مهم استان از جمله معیشت مردم حساس هستیم و در خصوص امنیت غذایی برنامه داریم.

فرمانده سپاه استان قزوین ادامه داد: در آستانه محرم لازم است خبرنگاران با قلم عاشورایی خود از این حماسه تاریخی بنویسند و تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار