مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان:

خدمت به خاندان شهدا و ایثارگران افتخاری بزرگ است

«شهسواری» خدمت به ایثارگران را افتخاری بزرگ عنوان کرد و گفت: خدمت به خاندان مکرم شهدا و ایثارگران افتخاری بزرگ برای کارکنان این نهاد مقدس است که باید قدران این موهبت الهی باشیم.
کد خبر: ۵۳۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶ - 05July 2022

خدمت به خاندان شهدا و ایثارگران افتخاری بزرگ استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان امروز در دیدار با ماموستا «فایق رستمی» نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج به ارائه گزارشی از فعالیت‌های بنیاد شهید استان پرداخت و اظهار داشت: در طول سال برنامه‌های مختلفی برای جامعه ایثارگری استان برگزار شده که می‌توان به برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، برگزاری اردوهای تفریحی و کارگاه‌های آموزشی اشاره کرد.

وی افزود: حفظ و حراست از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي از اهداف و آرمان‌هاي بلند شهدا است و امروز قشرهاي مختلف مردم بايد براي تحقق اهداف شهدا تلاشي مضاعف داشته باشند.

شهسواری تصریح کرد: از خودگذشتگي شهدا و ايثارگران و اطاعت‌پذيري از ولايت در دفاع از حريم اسلام، قرآن و ميهن اسلامي توانست توطئه‌هاي دشمنان و استكبار جهاني را نقش برآب كند.

وی خدمت به ایثارگران را افتخاری بزرگ عنوان کرد و گفت: خدمت به خاندان مکرم شهدا و ایثارگران افتخاری بزرگ برای کارکنان این نهاد مقدس است که باید قدران این موهبت الهی باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان خاطرنشان کرد: روحانیون و علما در ارتقای فرهنگ دینی و ایثار و شهادت پیشتاز هستند و این مهم بیانگر روحیه بالای آنها در شناساندن سیره اهل‌بیت(ع) و شهدا به قشرهای مختلف جامعه است و رهنمودهاي جامعه روحانیت و امامان جمعه در خدمات‌رساني شايسته و مطلوب به جامعه ايثارگري هميشه چراغ راه مسئولان بنياد شهید کردستان بوده و خواهد بود.

ماموستا رستمی نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مسئولان باید در زمینه رفع مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا پیشگام بوده و هیچگونه کوتاهی نداشته باشند.

وی خانواده شهدا را سرمایه‌های گرانقدر نظام دانست و افزود: شهدا و ايثارگران مايه عظمت و اقتدار نظام هستند بنابراین تکریم و دیدار با خانواده‌های شهدا یک وظیفه است و باید به این مهم توجه شود.

امام جمعه و  نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از خدمات بنیاد شهید استان بر اهمیت حفظ نام و یاد شهدا در جامعه تاکید کرد و گفت: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار