مسئول یادمان «تمرچین» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مراسم قرائت دعای عرفه در یادمان شهدای «تمرچین» برگزار می‌شود

«عزت‌پور» گفت: مراسم پرفیض قرائت دعای عرفه، ۱۸ تیر با حضور کاروان‌های راهیا‌ن‌نور در یادمان شهدای تمرچین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳ - 07July 2022

برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در جوار یادمان شهدای تمرچین

«فرزاد عزت‌پور» مسئول یادمان شهدای «تمرچین» شهرستان «پیرانشهر» در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، با اعلام آمادگی این یادمان برای میزبانی از زائران کاروان‌های راهیان‌نور، اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متنوعی در این یادمان برای زائران شهدا در نظر گرفته شده است.

وی گفت: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های پیش رو، برگزاری مراسم قرائت دعای روح‌بخش عرفه است که روز شنبه (۱۸ تیر) با حضور زائران در یادمان شهدای تمرچین برگزار می‌شود.

عزت‌پور، دفاع مقدس را جلوه‌ای بی‌نظیر از ایثار و جانفشانی ملت ایران عنوان کرد و افزود: راهیان‌نور به‌عنوان یکی از بستر‌های انتقال این ارزش‌ها، فرصتی مناسب و مغتنمی است تا نسل جوان و نسل‌های آتی با سیره، منش، ایثار و رشادت‌های شهدا و رزمندگان آشنا شوند.

مسئول یادمان تمرچین گفت: پذیریش زائرین راهیان‌نور غرب و شمال غرب رسماً از اول تیر آغاز شده است؛ اما ما در یادمان شهدای تمرچین، پیش از این تاریخ نیز پذیرای زائرین از نقاط مختلف کشور بودیم؛ بطوری‌که تا به امروز ۷۵ خانواده و ۱۷۰۰ نفر زائر به‌صورت کاروانی از این یادمان بازدید کرده‌اند.

وی یادمان شهدای تمرچین را ملقب به شلمچه شمالغرب دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این منطقه یادآور مجاهدت و حماسه‌آفرینی فرزندان غیور ملت ایران است؛ اما متاسفانه آن‌گونه که باید نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار