معاون هماهنگ کننده ارتش:

دشمن، جوانان این مرز و بوم را نشانه رفته است

امیر دریادار سیاری گفت: باید برای شرایط مختلف کشور در بحران، جنگ، فتنه‌ها و جنگ نرم با پشتیبانی مردم به خصوص جوانان غیور و ولایی آمادگی داشت چراکه دشمن، جوانان این مرز و بوم را نشانه رفته است.
کد خبر: ۵۳۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶ - 12July 2022

دشمن، جوانان این مرز و بوم را نشانه رفته استبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع مردم ولایی عجب‌شیر در یادواره شهدای این شهر اظهار داشت: ما باید آرمان شهدا را بشناسیم و راه آن‌ها را بلد باشیم و معتقدیم که آنچه که موجب سربلندی جامعه ما است پیروی از سبک و سیره شهدا است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام همیشه برای این مرز و بوم دسیسه می‌کنند، گفت: از ابتدای انقلاب مخالفان نظام با طرح‌ریزی ترور، شبهه‌افکنی، تحمیل جنگ علیه ملت، نظام اسلامی را با چالش روبرو کردند که همه این توطئه‌ها با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و با پشتوانه مردم نقش بر آب شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به پشت پرده جنگ استکبار با جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در زمان جنگ از ۲۷ کشور اسیر جنگی داشتیم یعنی غربی‌ها با پشتوانه‌های مالی، امکانات و تجهیزات جنگی با تمام قوا علیه مردم و نظام ما در ستیز بودند.

امیر دریادار سیاری به دستاورد‌های خون شهدا در این جامعه اسلامی اشاره و تاکید کرد: شهدا در طول هشت سال جنگ، عزت و شرافت به ارمغان آورده و خون آن‌ها تمامیت ارضی کشور را حفظ کرده و انقلاب ما را از طرح براندازی دشمنان مصون و جایگاه کشورمان را در منطقه اعتبار و ارزش والایی داده است.

وی ادامه داد: بعد از جنگ وقتی دست دشمن از این ملت و نظام کوتاه شد تحریم را مطرح کرد و در همه ابعاد اقتصادی، نظامی و سیاسی به تحریم کشورمان پرداخت و تهاجم فرهنگی، ناتو فرهنگی و جنگ نرم و جنگ‌های نیابتی از دیگر اهداف دشمن بود.

معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر مسئله ولایت‌مداری عنوان کرد: همه چیز ما در پناه امنیتی است که شهدا برای این جامعه به یادگار گذاشتند و همه این دستاورد‌ها به واسطه پیروی از، ولی فقیه است.

امیر دریادار سیاری بر لزوم حفظ امنیت در جامعه تاکید و تصریح کرد: اگر امنیت نباشد آینده نگری هم وجود نخواهد داشت و این یک نعمت بزرگ است و جوانان ما باید قدر این را بدانند چراکه برای این مسئله خون‌ها ریخته شده است.
وی وظیفه جوانان امروزی را تبیین عنوان کرد و گفت: باید برای شرایط مختلف کشور در بحران، جنگ، فتنه‌ها و جنگ نرم با پشتیبانی مردم به خصوص جوانان غیور و ولایی آمادگی داشت چراکه دشمن، جوانان این مرز و بوم را نشانه رفته است.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به استعمار فرانو گفت: این نوع استعمار با جنگ نرم به دست می‌آید و دشمن وقتی که بر مغز جوانان ما تسلط پیدا کرد دیگر لازم نیست خود را به زحمت بیندازد و خواسته‌های آن‌ها به خودی خود محقق می‌شود.

امیر دریادار سیاری به حفظ انگیزه، امید و خودباوری در جوانان تاکید و خاطرنشان کرد: ما با شعار «مامی‌توانیم»، توانستیم قله‌های موفقیت را کسب کنیم و جوان ما با علم اندوزی و ادامه راه شهدا و با تبعیت از، ولی فقیه می‌توانند بر دشمن امروزی مسلط شوند. ما با پشتیبانی قوی مردم و آمادگی نیرو‌های نظامی و انتظامی تا آخرین قطره خون پای اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌ایم.

در پایان مراسم با حضور امیر دریادار سیاری از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران شهرستان عجب شیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار