فرمانده نیروی هوایی ارتش:

بهره گرفتن از نخبگان و پیشکسوتان از اولویت‌های «نهاجا» است

امیر سرتیپ واحدی گفت: یکی از اولویت‌ها و مطالبات نیروی هوایی ارتش برای رسیدن به یک نیروی دانشمند در تراز نظام اسلامی، ایجاد زمینه‌های مهارت‌آموزی و رقابت بین دانشجویان نهاجا و بهره گرفتن از نخبگان و پیشکسوتان است.
کد خبر: ۵۳۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ - 19July 2022

امیر سرتیپ واحدیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از اردوگاه کویر دانشجویان دانشگاه شهید ستاری در کوشک نصرت قم، با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های آمادگی جسمانی اظهار داشت: بهره‌مندی از شرایط اردوگاه‌های تابستانی برای رسیدن به سطح بالایِ آمادگی جسمانی ضروری و الزامی است.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری با تقویت بنیه جسمانی در راستای ارتقاء بنیه دفاعی آمادگی بیشتر در کار‌های روزمره می‌توانند با بهره‌مندی از تمرینات شرایط سخت در اردوگاه‌ها به آمادگی جسمانی لازم دست پیدا کنند.

امیر واحدی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره‌های کویر، کوهستان و جنگل در اردوگاه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی برای دانشجویان تصریح کرد: پرورش و تربیت افسرانی متعهد، متخصص، با انضباط و در تراز انقلاب اسلامی که با عشق و علاقه اهتمام خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سر دارند، نیازمند تلاش، فعالیت و آموزش شبانه‌روزی است که لزوم برگزاری دوره‌های شرایط سخت را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش عنوان کرد: حضور در اردوگاه‌ها و شرایط خدمتی و آموزشی جدید تکمیل‌کننده آموزش‌های دانشجویان در محیط دانشگاه است و فرماندهان نیز در این شرایط اثرگذاری لازم را پیدا می‌کنند و می‌توانند پس از حضور در یگان، کارایی لازم را از خود نشان دهند.

وی گفت: حفظ و رعایت سلسه‌مراتب، مسئولیت‌پذیری، عدم توجه به مسائل حاشیه‌ای، اطاعت محض از قوانین، انجام بی چون و چرای وظایف محوله، داشتن صداقت و راستگویی، انجام کار گروهی، توجه ویژه به امور تربیتی و حفظ انضباط معنوی از مولفه‌های مهم زیست در اردوگاه‌هاست که باید مورد توجه فرماندهان و دانشجویان قرار گیرد تا ان‌شاءالله دانشجویان نیز با اهتمام ویژه نسبت به فراگیری آموزش‌های دوره‌ای کارآمدی لازم را برای انجام وظایف محوله داشته باشند.

فرمانده نهاجا در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌ها و مطالبات نیروی هوایی ارتش از دست‌اندرکاران مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری برای رسیدن به یک نیروی دانشمند در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ایجاد زمینه‌های مهارت‌آموزی و رقابت بین دانشجویان از طریق برگزاری مسابقات متنوع در رشته‌های مختلف، نشست مستمر بین فرماندهان، اساتید و مسئولین دانشگاه، بهره گرفتن از نخبگان اهل فن و پیشکسوتان در امور علمی، تربیتی و ایجاد روحیه سلحشوری است که باید در این زمینه برنامه‌ریزی بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها