عملیات استشهادی در قدس اشغالی/ یک اسرائیلی زخمی شد

یک جوان فلسطینی در جریان عملیات استشهادی در قدس اشغالی، یک اسرائیلی را به شدت زخمی کرد.
کد خبر: ۵۳۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶ - 19July 2022

عملیات استشهادی در قدس اشغالی/ یک اسرائیلی زخمی شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع خبری عبری و فلسطینی از یک عملیات استشهادی در شرق شهر قدس اشغالی خبر دادند.

رادیو «صوت القدس» گزارش داد که یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک صهیونیستی «راموت»، یک صهیونیست را به شدت زخمی کرده است.

این منبع خبر داد که جوان فلسطینی، با چاقو، یک صهیونیست را زخمی کرده و نظامیان اسرائیلی هم به سمت این عامل استشهادی تیراندازی کرده‌اند.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی هم گزارش داد که این جوان فلسطینی بر اثر جراحات وارده، به شهادت رسیده است. هنوز منابع فلسطینی، شهادت این فرد را تأیید نکرده‌اند.

خبرگزاری فلسطینی شهاب اما، وضعیت عمومی این صهیونیست را وخیم توصیف کرده است؛ به نحوی که فرد فلسطینی، با تبر، ضربه محکمی به سر وی وارد کرده است.

ویدئوی زیر هم از محل حادثه منتشر شده است. در حال حاضر، نظامیان صهیونیست، این مکان را محاصره کرده‌اند و اجازه نمی‌دهند کسی به این منطقه نزدیک شود.

پیش از این هم در اردیبهشت ماه گذشته، عملیات استشهادی درمنطقه «العاد» در نزدیکی تل‌آویو واقع در فلسطین اشغالی رخ داد. عملیات مذکور با چاقو توسط یک شهروند فلسطینی صورت گرفت.

در جریان این عملیات، سه صهیونیست به هلاکت رسیدند. عبد اللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس نیز، ضمن تمجید از این عملیات، گفت که چنین عملیات‌های ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی و سیستم‌های امنیتی آن است.

القانوع تأکید کرد که این عملیات و عملیات‌های پیشین، صرفا پاسخی به جنایات رژیم صهیونیستی و یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه و دفاع ملت فلسطین از مسجدالاقصی ادامه خواهد داشت، هشدار دارد که صهیونیستها، هزینه جنایات و سیاست‌های نژادپرستانه خود علیه ملت فلسطین را پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار