مشاور فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع):

«ناتوی عربی» با دشمن شناسی رهبر معظم انقلاب اسلامی خنثی شد

سردار «نوراللهی» گفت: روایت، زمان‌شناسی، دشمن‌شناسی و روش‌های مقابله با دشمنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، «ناتوی عربی» را خنثی کرد.
کد خبر: ۵۳۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰ - 23July 2022

با دشمن شناسی رهبر انقلاب «ناتوی عربی» خنثی شد/ ایثارگران در جهاد تبیین وظیفه روشنگری دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «الله‌نور نوراللهی» مشاور فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) در شانزدهمین همایش «یاد یاران» و یادواره شهدای مریوان و استان‌های شمالی (گیلان، مازندران و گلستان) که در اردوگاه شهید هاشمی‌نژاد بهشهر برگزار شد، با بیان اینکه این مراسم از خیرات و برکات برخوردار است، اظهار داشت: این حلقه وصلی است که رزمندگان دفاع مقدس و صحنه‌های سخت را دور هم گردآورد و هر سال یک بار بخشی از انصار بومی و پیشمرگ کرد ما و مهاجرین شکل می‌گیرد و باید این الگو در سایر استان‌ها پیاده شود.

وی افزود: پیش‌مرگان و برادران کرد نور چشم ما، میزبان، امین و یار ما بودند و با وجود یک پیش مرگ در منطقه احساس غربت و احساس عدم اطلاعات از منطقه نمی‌شد چراکه پیش مرگان ما چشم بیدار ما و انسان‌های بی‌باکی بودند که همه چیزشان را در کفه اخلاص و صداقت‌شان عرضه داشتند.

سردار نوراللهی بیان داشت: امروز و در این برهه حساس از زمان که دشمن با همه عِده و عُده آمده است و رهبر معظم انقلاب فرمان جهاد تبیین در مقابل این هجمه سنگین را صادر کرده است این رسالت و تکلیف از شما عمار‌ها بیشتر انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه جوانان خوبی در میان نیرو‌های مسلح و سایر اقشار داریم و سخن و موضع شما بسیار تعیین کننده است، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمان جهاد تبیین را در مقابل تحریف به شکل عینی مشخص کرده است و شما مردان میادین معرفت و انسان‌های خط شکن هستید و در سختی‌ها ایستادید و از شما انتظار بیشتر می‌رود.

این مسئول با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تکلیف ما را مشخص کرده و تا دیرور تأکید بر مقاومت داشتند و امروز فرمان هجمه دادند چراکه هجوم دشمن سنگین است؛ هم امید دادند و هم خطر را گوشزد کردند، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در اهمیت جهاد تبیین سخن گفت و هم برای مقابله طرح و سناریوی مشخص دارد و از جامعه ایثارگران مطالبه می‌کند.

مشاور فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) اضافه کرد: ایثارگران تأثیرگذاران جامعه هستند چرا که ایثارگران انصار و سرباز امام هستند و شجاعت، صبر، غیرت، ایستادگی و رشادت‌شان در مقابل بی‌رحمی ضد انقلاب پلید مشخص است و آنها کسانی هستند که متصل به حضرت حق و جزء اولیاءالله هستند.

وی ادامه داد: امروز در حوزه جهاد تبیین سناریوی دشمن عبارت است از ناامید کردن مردم، القاء بن بست در نظام جمهوی اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند هر کس مردم را ناامید کند چه بداند و چه نداند در جبهه دشمن کار می‌کند و باید مواظب باشیم.

سردار نوراللهی اضافه کرد: کسانی که القاء بن بست می‌کنند خودشان در بن بست هستند و امروز دشمن اعتراف و اعلام کرد ایران قدرت چهارم موشکی دنیا بعد از آمریکا، روسیه و چین قرار دارد.  

این مسئول با اشاره به اینکه بایدن در سفر به اسرائیل و عربستان به دنبال شعار کذایی ناتوی عربی بود که اسرائیل به عنوان جرثومه فساد در ناتوی عربی جای گرفت، بیان داشت: با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نشست آستانه را با حضور رئیس جمهور ترکیه و رئیس جمهور روسیه کشاند و اتفاقات خیلی خوبی افتاد و سفر بایدن تحت تأثیر قرار گرفت که به دنبال آن سفیر عربستان اعلام کرد قضیه ناتوی عربی اصلا در دستور کار نبوده است این در حالی است که دست شان رو شده است.

وی با بیان اینکه پوتین در برگشت از این نشست، اعلام انحلال آژانس یهود را یونسکو رسما رسانه‌ی کرد و اردوغان در این صحنه به گونه‌ای عمل کرد که متحد اسرائیل نیستم و این‌ها از روایت، زمان شناسی و دشمن شناسی و روش‌های مقابله با دشمنان رهبر معظم انقلاب اسلامی است که نتیجه این می‌شود و نه ناتوی عربی آن‌ها شکل گرفت و نه دشمنان توانستند سفر آستانه را فقط سفر سیاسی در ارتباط با قضیه سوریه خلاصه کنند.

سردار نوراللهی با اشاره به اینکه پوتین به عنوان یک شخصیت کاریزما و سیاسی در جهان امروز تواضع در مقابل رهبر معظم انقلاب اسلامی در حالی که که دو دست رهبری را می‌فشرد از خود نشان داد، تصریح کرد: همه رسانه‌ها گفتند به جای اینکه حلقه تنگ‌تر بشود، اما رهبر معظم انقلاب اسلامی به گونه‌ای نقشه را خنثی کرد و امتیازاتی که از این جریان و حرکت گرفت دست همه را رو کرد و بلافاصله وزیر دفاع آمریکا رسما اعلام کرد ما از ایران می‌خواهیم پهپادهایش را در اختیار روسیه قرار ندهد.

وی با عنوان اینکه امروز پهپاد ساخت ایران در روسیه به عنوان دومین قدرت دنیا مشتری دارد، عنوان کرد: امروز هواپیمای بدون سرنشین یکی از ابزار‌های پیش برنده و بسیار تعیین کننده است و جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده که آرکیو ۱۷۰ را سالم به زمین می‌نشاند و گلوبال هاوک را در هوا می‌زند و همه این‌ها با قدرت دست‌های فرزندان انقلابی این سرزمین اتفاق افتاد.

سردار نوراللهی با بیان اینکه ایثارگران در جهاد تبیین وظیفه روشنگری دارند و باید ادامه دهنده راه شهید ابوعمار‌ها و شهدا باشند، گفت: امروز باید در میدان باشیم و شهدا از ما مطالبه می‌کنند و در این میدان به روبه صفتان اجازه عرض میدان ندهیم.

این مسئول با بیان اینکه دشمن ایجاد یأس و ناامیدی و القاء بن بست می‌کند و باید روشنگری کنیم، بیان داشت: شما عزت پیدا کردید و اسلام را عزیز کردید و اسلام با جهاد عزیز است و هشدار این است رهبر قوی است و نیاز به لشکر قوی مومن، منضبط و مجاهد دارد تا حماسه خلق کند.

سردار نوراللهی با بیان اینکه امروز دشمن ۲۸۰۰ ساعت برنامه از طریق امواج دیجیتال در فضای سایبر و ۲۶۰ کانال و ۱۱۶ ماهواره قابل دریافت از ۳۰۰ ماهواره فعال در جهان دارد و این هجمه سنگین است، گفت: دشمن در شبانه روز ۱۱۷ ساعت برنامه تولید می‌کند و ۲۶۰ کانال از فضای سایبر دیجیتال امواج ماهواره و اینترنت پخش می‌شود و باید در این میدان کوچکترین نفوذی نپذیریم و پذیرش آن زیبنده این نسل نیست و پیروزی از آن ما است و وعده خدا نزدیک است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار