مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

عملکرد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مصداق جهاد تبیین است

سردار مرادحاجتی گفت: رویکرد جهادی و انقلابی سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» در طول دوران مسئولیت شان که الهام گرفته از همین فرهنگ غنی و ارزشی است، مصداق واقعی جهاد تبیین در مقام عمل و اجراست.
کد خبر: ۵۳۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱ - 26July 2022

عملکرد سردار «کارگر» در حوزه دفاع مقدس مصداق واقعی جهاد تبیین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه شورای اداری دفاع مقدس به موضوع تشویق رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فرمان همگانی فرماندهی معظم کل قوا اشاره کرد و اظهار داشت: چه سعادتی بالاتر از این که عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی انگیزه و پشتوانه معنوی یک مجموعه باشد.

سردار مرادحاجتی افزود: رویکرد جهادی و انقلابی ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در طول دوران مسئولیت‌شان که الهام گرفته از همین فرهنگ غنی و ارزشی است، مصداق واقعی جهاد تبیین در مقام عمل و اجراست.

وی گفت: تحول بنیادین و راهبردی در انجام ماموریت‌ها و رسالت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و توجه به مخاطب‌شناسی و همچنین جلوگیری از تحریف رخدادهای این دوران پرافتخار تنها گوشه‌ای از تحولاتی است که در چند سال اخیر همه شاهد آن بوده ایم و خدا را شاکریم که انجام بهینه این وظایف مورد توجه و عنایت همیشگی رئیس ستادکل نیروهای مسلح و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: شهد شیرین توجه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به تلاش‌های سردار کارگر به وجود همه ما خادمین این حوزه جان دوباره ای بخشید و انگیزه ما را به عنوان سربازان رهبر و ملت برای خدمت در این عرصه ارزشمند دوچندان کرد.

وی متذکر شد: کار برای رضای خدا و خلق خدا و جهت انجام امورات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سعادتی است که نصیب هر کس نمی شود و ما باید قدردان این موقعیت بوده و تلاش کنیم که انتقال دهنده خوبی برای این فرهنگ عاشورایی به نسل امروز و فردا باشیم.

سردار مرادحاجتی گفت: اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس در خوزستان ضمن تبریک به سردار کارگر و همه معاونین و کارکنان خدوم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و همچنین همکاران ارجمندم در همه استان ها از مادران شهدا درخواست دارم که ما را دعا کنند تا بتوانیم در انجام رسالت خطیرمان همچون همیشه موفق و سربلند باشیم به گونه ای که شرمنده رهبر معظم انقلاب و خون شهدا نباشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: تکمیل و راه اندازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، چاپ کتاب های فاخر حوزه دفاع مقدس، تدوین اسناد و مدارک یگان های مختلف، ترویج درس آشنایی با دفاع مقدس در مراکز  علمی و دانشگاهی، تداوم نهضت تاریخ شفاهی رزمندگان و فرماندهان، انجام امورات فرهنگی و هنری و توجه به بستر رسانه ای و فضای مجازی از مهمترین شاخصه های ما در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان هستند که تلاش داریم آن ها را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها