پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت «منوچهر دوایی»

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت استاد گران‌مایه «مرحوم دکتر منوچهر دوایی» که در دوران دفاع مقدس منشأ خدمات بی‌شمار و اثرگذاری بودند را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۳۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ - 28July 2022

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت دکتر «منوچهر دوایی»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «منوچهر دوایی» که در دوران دفاع مقدس منشأ خدمات بی‌شمار و اثرگذاری بود را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت استاد گران‌مایه «مرحوم دکتر منوچهر دوایی» پزشک ایثارگری که از سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

این استاد برجسته پزشکی در دوران دفاع مقدس منشأ خدمات بی‌شمار و اثرگذاری بودند که به یقین فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند این ایثارگر والا مقام و مجاهدت عالمانه ایشان چه در دوران جنگ تحمیلی و چه پس از آن هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد و همواره در یاد و خاطر مردم شریف ایران اسلامی زنده خواهد ماند.

اینجانب فقدان این چهره ماندگار پزشکی را خدمت خانواده محترم آن مرحوم، و جامعه پزشکی و همه دوستداران ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و صبر جمیل و شکیبایی برای بازماندگان و علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن عزیز سفر کرده از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار