یادداشت/ سعید شهرابی

بارانداز براندازی و پاتوق تزویر

کمپ منافقین، بارانداز برانداز‌ها است. هرکسی با هرنقشه‌ای به این بارانداز و پیمانکار مراجعه یا با آن ارتباط بگیرد؛ خواه ناخواه در حال ارسال این سیگنال است که هرگز با مردم ایران، طریق مسالمت را در پیش نخواهد گرفت.
کد خبر: ۵۳۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸ - 30July 2022

بارانداز براندازی و پاتوق تزویرگروه بین‌الملل دفاع‌پرس- سعید شهرابی فراهانی تحلیلگر مسائل بین‌الملل؛ به فهرست زیر دقت کنید؛

- جان بولتون (عضو تیم امنیتی و سیاست خارجی ترامپ - مدعی جشن گرفتن سقوط جمهوری اسلامی در چهل سالگی آن)

- روی جولیانی (وکیل ترامپ)

- مایک پمپئو (وزیر خارجه ترامپ و عضو شاخص تیم ترور حاج‌قاسم سلیمانی وابومهدی المهندس و شهدای بامداد خونین بغداد)

- مایک پنس (معاون ترامپ و نفر دوم کاخ سفید در پروژه فشار حداکثری)

این‌ها افرادی هستند در سال‌های اخیر در نشست‌ها و محل استقرار گروهک نفاق حاضر شده‌اند. برای مهمانی و ایراد سخنرانی و دریافت پول؟ بله، ولی فقط این نیست!

پس از سقوط صدام، سازمان منافقین نیز رو به افول گذاشت. اما با فرصت‌طلبی صهیونیست‌ها؛ این مدعیان براندازی به پیمانکار ویژه امنیتی موساد و سپس سیا [پس از خروج از فهرست تروریستی وزارت خارجه آمریکا] در امور ضدایران و در فاز‌های مختلف تبدیل شده‌اند. البته شریک عربی محور عبری-غربی را نیز نباید از قلم انداخت!

کمپ منافقین، بارانداز برانداز‌ها است. هر کسی، با هر خطی، به هر وسیله‌ای، با هر نقشه‌ای به این بارانداز و پیمانکار مراجعه یا با آن ارتباط بگیرد؛ خواه ناخواه در حال ارسال این سیگنال است که هرگز با مردم ایران، طریق مسالمت را در پیش نخواهد گرفت.

البته کمپ گروهک خبیث نفاق علاوه بر اینکه کلونی براندازان ناکام آرزو به‌دل مانده است؛ از همان ابتدا پاتوق اصحاب تزویر هم بوده است.

کسانی که اعم از کارفرما، آمر، عامل، پیک و ... به آنجا تردد یا ارتباط دارند، غیظ و کینه خود نسبت به ایران و ایرانی را در پشت نقاب و لعاب پنهان می‌کنند.

بدیهی است آنکه خرج سازمان پلید منافقین را می‌دهد، به‌عنوان کارفرما برایش شرح وظایف و ماموریت نیز تعریف می‌کند.

در روند «احیای کمپین فشار حداکثری» نیز برای اهل تزویر و نفاق، دستورالعمل‌هایی مشخص شده است.

در مقابل سربازان گمنام امام زمان (عج) در جامعه اطلاعاتی کشور نیز، خود را برای جهاد در دور جدید مبارزه با دشمنان ایران اسلامی آماده می‌کنند. کسی چه می‌داند؟! شاید با روند اقدامات در خصوص سیاهه‌های آلفا و دلتا؛ این دور، آخرین مرحله از حیات ننگین و جنایت‌بار خائنین تزویرگر باشد.

صدالبته جریان نفوذ درصدد برخواهد آمد که این مقطع تا سر حد امکان به تعویق بیفتد.

مگر می‌توان مانع تحقق وعده الهی مبنی بر رسوایی منافقین شد؟! این جهاد - هر مقدار که دشوارتر و پیچیده‌تر بشود - شوق مبارزه را در سربازان گمنام امام زمان (عج) بیشتر خواهد کرد: «مقصد دیار قدس، همپای جلودار...»

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها