سردار کارگر درگذشت داماد حجت‌الاسلام مصلحی را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت داماد رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۳۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴ - 01August 2022

سردار کارگر درگذشت داماد حجت‌الاسلام مصلحی را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین «سید روح‌الله طباطبایی» داماد حجت‌الاسلام و المسلمین «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس را به وی تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی

رئیس محترم سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام، خبر درگذشت داماد گرامیتان روحانی جلیل القدر حجت الاسلام والمسلمین سید روح الله طباطبایی، همزمان در ایام عزای آل الله (ص) موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

یقینا نام و یاد این روحانی گرانقدر و مبلغ اسلام که عمر گرانمایه خود را در راه تبلیغ شریعت محمدی (ص) سپری نمود و در ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به دیدار معبود شتافت، در زمره محبین و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و رهروان مکتب حضرت امام خمینی (ره) ثبت و ضبط خواهد شد.

از خداوند رئوف، رحمت و حسنات وافر الهی را بر روح مطهر آن طلبه فقید آرزومندم و برای بازماندگان و خانواده محترم ایشان به ویژه حضرتعالی صبر و اجر مسالت می‌نمایم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار