معاون هماهنگ‌کننده نهاجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بهره‌گیری از آموزه‌های دفاع مقدس برای مقابله با جنگ نرم دشمن/ نیروی هوایی خود را به دانش روز مجهز می‌کند

امیر سرتیپ «طالب‌زاده» گفت‌: نیروی هوایی همواره متناسب با علم و دانش روز حرکت کرده و مأموریت‌ها و رزمایش‌های خود را با بهره‌گیری از تجهیزات بومی انجام می‌دهد.
کد خبر: ۵۳۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۳ - 04August 2022

نیروی هوایی خود را به دانش روز مجهز می‌کند/ وحدت همبستگی و اتحاد مهمترین درس دفاع مقدسامیر سرتیپ خلبان «علی‌اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به توانمندی نیروی هوایی در تولید و به‌روزرسانی تجهیزات و قطعات مورد نیاز خود، اظهار داشت: نیروی هوایی با اتکا به سازمان جهاد خودکفایی و ظرفیت‌های داخلی، همواره متناسب با علم و دانش روز حرکت کرده و مأموریت‌ها و رزمایش‌های خود را با بهره‌گیری از تجهیزات بومی انجام می‌دهد.

وی سپس درباره نقش نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس گفت: این نیرو در دوران دفاع مقدس همچون سایر نیروهای مسلح نقش تعیین‌کننده‌ای در پیروزی و به ثمر رسیدن عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس داشته و همچنین شهدای ارزشمندی را در این فرایند تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا با بیان اینکه بهره‌گیری از آموزه‌های دفاع مقدس یکی از روش‌های مقابله با جنگ نرم است، افزود: جهاد در راه خدا، ایثارگری و ازخودگذشتگی‌هایی که خلبانان و کادر پروازی و سایر رزمندگان در دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند، باید به نسل جوان اطلاع‌رسانی شود که تحقق این مهم، کشور را در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان بیمه خواهد کرد.

امیر طالب‌زاده خاطرنشان کرد: مهم‌ترین درسی که دفاع مقدس به ما داد، یکپارچگی، همدلی انسجام و اتحاد ملی بود و ملت ایران به واسطه همین شاخص‌ها توانستند در برابر رژیم بعثی عراق که از حمایت بلوک شرق و غرب برخوردار بود، به پیروزی برسند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها