مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام خبر داد؛

برپایی موکب کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مرز مهران

حجت‌الاسلام چراغی‌پور گفت: مجوز فعالیت موکب این ستاد در مرز مهران صادر شده و موکب کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آماده خدمات رسانی به زوار در زمینه‌های پذیرایی، فرهنگی و هنری می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳ - 03August 2022

برپایی موکب کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مرز مهرانبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «علی چراغی‌پور» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، امروز، ۱۲ مرداد، در نشست ستاد اربعین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان و رونمایی از مجوز فعالیت موکب این ستاد در مرز مهران، اظهار داشت: ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همانند سال‌های گذشته در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی در ایام اربعین  حسینی برنامه ریزی گسترده‌ای را انجام داده است.

حجت الاسلام« علی چراغی پور» تصریح کرد: امسال با توجه به تاکیدات ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به منظور برگزاری بسیار مناسب فعالیت های فرهنگی در کنگره عظیم اربعین حسینی، امسال برای هشتمین سال متوالی نسبت به برگزاری سوگواره ملی علمدار کربلا در بخش شعر به همت این ستاد، اقدام خواهد شد. 

وی بیان کرد: همزمان با برگزاری این سوگواره نیز، برنامه‌ها و فعالیت‌های ویژه ای در ایام اربعین حسینی با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد تدارک دیده شده است، امسال بعد از دو سال مبارزه با ویروس کرونا، در ایام اربعین حسینی سال جاری طبق پیش بینی های انجام شده، قریب پنج تا شش میلیون نفر در کنگره اربعین حضور داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: در نظر سنجی هایی که انجام شده حدود 67 درصد مرز مهران را برای تردد انتخاب کرده اند و این موضوع وظیفه همه را در راستای خدمات رسانی به زوار سنگین تر می کند و لازم است که همه دستگاه های اجرایی برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار