مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:

راه‌‌اندازی موکب کانون‌های مساجد نقطه عطفی در خدمات‌رسانی فرهنگی به زوار اربعین است

هوشمند گفت: موکب فرهنگ و هنر و کانون‌های مساجد، سهم عمده‌ای در ارائه خدمات فرهنگی، ترویج و توسعه و تعمیق شعایر فرهنگی خواهند داشت.
کد خبر: ۵۳۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹ - 03August 2022

راه اندازی موکب کانون‌های مساجد نقطه عطفی در خدمات رسانی فرهنگی به زوار اربعین استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام امروز، ۱۲ مرداد، در نشست ستاد اربعین کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان و رونمایی از مجوز فعالیت موکب این ستاد در مرز مهران، اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری همواره در پیشانی فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارند.

«هوشمند» تصریح کرد: با توجه به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد دارای پراکنش گسترده‌ای در سطح مناطق مختلف کشور بوده و حتی در دورترین نقاط روستایی فعالیت می کنند، نقش مهمی در اجرای فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و هنری دارند و همچنین کانون های مساجد  فعالیت های بسیار خوبی در زمینه های مختلف در راستای جذب جوانان با اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری دارند.

وی با اشاره فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، بیان کرد: این فعالیت ها در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب، امیدآفرینی و نشاط افزایی در سطح جامعه به ویژه نسل جوان است، اجرای این گونه برنامه های فرهنگی و هنری یکی از نقاط عطف کانون های مساجد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به برگزاری هشتمین دوره سوگواره ملی علمدار کربلا به میزبانی این استان، اظهار کرد: امسال موکب فرهنگی و هنری شین با همکاری مجموعه ای از دستگاه های فرهنگی و هنری استان در مرز مهران در راستای ارائه خدمات فرهنگی و هنری دایر می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار