شهرک نشینان صهیونیست:

گردان‌های قدس ما را محاصره کرده است

اقدامات رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه و بستن همه مسیر‌ها و توقف حرکت قطاهار به علت تهدید‌های گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، باعث خشم شهرک نشینان صهیونیست از این اقدامات شده است.
کد خبر: ۵۳۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸ - 03August 2022
گردان‌های قدس ما را محاصره کرده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شهرک نشینان صهیونیست از اقدامات رژیم صهیونیستی به علت ترس از واکنش جنبش جهاد اسلامی فلسطین به بازداشت بسام السعدی، به شدت خشمگین هستند و می‌گویند: جهاد اسلامی ما را به زانو درآورده است و بدون شلیک حتی یک فروند موشک ما را محاصره کرده است.
 
بر همین اساس یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی گفته است: در النقب چه خبر است؟ آیا عاقلانه است که همه چیز به صورت ۲۴ ساعته بسته و تحت محاصره باشد، نخست وزیر در برابر تهدید جهاد اسلامی تسلیم شده است.
 
وی افزود: آن‌ها در غزه می‌دانند که چگونه بدون حتی شلیک یک فروند موشک، اسرائیل را به زانو دربیاورند.
 
همچنین یک شهرک نشین صهیونیست گفته است: در حقیقت ما محاصره شده ایم، اوضاع بسیار عجیب و غریب است، ارتش دقیقا علت این شرایط را برای ما توضیح نمی‌دهد و ما به اقداماتی که صورت می‌گیرد اعتماد نداریم.
 
گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به بازداشت بسام السعدی تاکید کرده است که رژیم صهیونیستی بهای جنایت و حماقت خود را به خاطر بازداشت این رهبر جهاد اسلامی، خواهد پرداخت.
 
گردان‌های قدس افزود: رزمندگانش در نهایت شجاعت در مقابل نظامیان صهیونیست ایستادگی کردند و درگیری‌های شدیدی میان آن‌ها رخ داد که بر اثر آن یک مبارز به شهادت رسید.
 
این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی به علت ترس از واکنش نیرو‌های مقاومت فلسطین به بازداشت یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی، در نزدیکی مرز‌های نوار غزه به حالت آماده باش درآمده است.
 
بر همین اساس، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت نوشت: حالت آماده باش کامل در جنوب به علت نگرانی از واکنش نیرو‌های فلسطینی به بازداشت بسام السعدی از رهبران جهاد اسلامی، همچنان ادامه دارد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار