مسئول گروه جهادی «شهید چمران» تشریح کرد؛

اقدامات گروه جهادی «شهید چمران» به مردم سیل‌زده یزد

«دواز» گفت: ۱۰۰ درصد هر آن‌چه که در توان داریم را در خدمت مردم می‌گذاریم. حمایت و امکانات مناسبی نداریم؛ ولی هرگز دست از خدمت برنداشتیم.
کد خبر: ۵۳۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ - 04August 2022

اقدامات گروه جهادی «شهید چمران» به مردم سیل‌زده یزد«مهدی دواز» مسئول گروه جهادی «شهید چمران» پایگاه ولایت یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با اشاره به اقدامات این گروه جهادی در رابطه با کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده یزد، اظهار داشت: از زمان وقوع سیل بسیجیان گروه جهادی شهید چمران در کنار مردم به خدمت مشغول بودند.

مسئول گروه جهادی «شهید چمران» پایگاه ولایت یزد افزود: هدف اول این گروه جهادی تربیت نیروهاست، هدف دوم به دل نشاندن مهر بسیج و بسیجی به دل عموم مردم و هدف سوم نیز فعال بودن در منطقه و همچنین هدف والایی که همیشه داریم رضایت خداوند متعال است.

دواز ادامه داد: ۱۰۰ درصد هر آن‌چه که در توان داریم را در خدمت مردم می‌گذاریم. حمایت و امکانات مناسبی نداریم؛ ولی هرگز دست از خدمت برنداشتیم.

این مسئول جهادی خواستار حمایت مسئولان شد و گفت: در همین سیل اخیر به دلیل مکبود امکانات، به ناچار از وسایل و ماشین شخصی استفاده کردیم و هزینه‌هایی زیادی را هم متحمل شدیم و این مسائل را شاید به چشم ندیدند.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه‌های اجرایی گروه جهادی شهید چمران، گفت: از سال گذشته تاکنون ۳۰۰ بسته معیشتی توسط اعضای این گروه جهادی تهیه شد. هرکجا بحران باشد چه در آسمان، چه دریا و چه در کویر، ما همیشه در میدان هستیم و از مسئول و فرماندهان درخواست حمایت داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار