معاون قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه خبر داد؛

توزیع ۳ تُن گوشت گرم میان زلزله‌زدگان «بندرلنگه» توسط سپاه

«اسکندری» از توزیع بیش از ۳ تُن گوشت گرم میان مردم مناطق زلزله‌زده بخش «مهران» شهرستان «بندرلنگه» توسط قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲ - 04August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «شهرام اسکندری» معاون قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همزمان با اعیاد غدیر و قربان و نیز در روز‌های آغازین ماه محرم و عزای حسینی، بیش از ۳ تُن گوشت گرم میان مردم مناطق زلزله‌زده بخش «مهران» شهرستان «بندرلنگه» توزیع شده است.

معاون قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه افزود: از زمان وقوع زلزله در بامداد ۱۱ تیر تاکنون، قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه در ۲۴ روستای زلزله‌زده، خدمات مختلفی از جمله توزیع کانکس و سرویس‌های بهداشتی، مخازن آب، آبسردکن، مواد غذایی، کولر و یخچال و دیگر اقلام مورد نیاز مردم از جمله ظروف، لوازم آشپزخانه، گوشت گرم و ... را عهده‌دار شده است.

به گفته سرهنگ اسکندری، امروز نیز حدود یک تُن گوشت گرم که به همت آستان قدس رضوی و خیران منطقه تأمین شده است، میان زلزله‌زدگان توزیع شد.

وی با بیان این‌که مردم این منطقه حتی پیش از وقوع زلزله نیز در مشکلات و محرومیت‌هایی قرار داشته‌اند، اضافه کرد: با حضور سپاه به عنوان امدادرسان در زمینه زلزله ۱۱ تیر، بخشی از محرومیت‌های دیگر نیز شناسایی و درصدد کمک به مردم در زمینه‌های مختلف هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار