در قالب دوازدهمین دوره سراسری تئاتر دینی صاحبدلان صورت می‌گیرد؛

اجرای نمایش «رهسپار خیمه‌ها» با محوریت اربعین و شهدای مدافع حرم در ۱۰ استان کشور

نمایش «رهسپار خیمه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار، نویسنده و کارگردان تئاتر که اجرا‌های خود را در قالب تور نمایشی از استان خوزستان آغاز کرده است تا پایان دهه دوم محرم در ۱۰ استان کشور میزبان مخاطبان خواهد بود.
کد خبر: ۵۳۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵ - 04August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، همزمان با آغاز دهه اول محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) اجرا‌های گسترده نمایش خیابانی «رهسپار خیمه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار، نویسنده و کارگردان تئاتر با موضوع زائران اربعین حسینی و معرفی شهدای مدافع حرم در قالب تور نمایشی از استان خوزستان آغاز شده است.

خوزستان، همدان، لرستان، قم، مرکزی، البرز، تهران، خراسان رضوی، مازندران و گلستان از جمله استان‌هایی هستند که در طول اجرای این نمایش میزبان آن خواهند بود.

اجرای نمایش «رهسپار خیمه‌ها» با محوریت اربعین و شهدای مدافع حرم در ۱۰ استان کشور

نمایش «رهسپار خیمه ها» با بهره گیری از عناصر تعزیه، روایتگر داستان زندگی مرد جنوبی جنگ زده‌ای است که بنا دارد، برای زیارت اربعین حسینی راهی کربلا شود این اثر هنری تاکنون در جشنواره‌ها و رویداد‌های ملی و بین المللی در خارج از کشور اجرا شده بود‌

«رهسپار خیمه ها» در قالب تور نمایشی با حمایت دبیرخانه دائمی دوازدهمین دوره سراسری و اولین دوره بین‌المللی تئاتر دینی صاحبدلان و با مشارکت هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی تا پایان دهه دوم محرم به اجرای خود در استان‌های یاد شده ادامه می‌دهد و میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش است.

اجرای نمایش «رهسپار خیمه‌ها» با محوریت اربعین و شهدای مدافع حرم در ۱۰ استان کشور

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار