مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان خبر داد؛

چاپ خاطرات پیشکسوتان فراجا توسط اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان

سردار «مالکی» گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، آمادگی لازم را دارد تا کتاب‌هایی از خاطرات پیشکسوتان نیرو‌های انتظامی در دوران دفاع مقدس را به چاپ برساند.
کد خبر: ۵۳۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ - 04August 2022

فداکاری‌ها و مجاهدت‌ها شهدا ثبت شده و در اختیار نسل جوان قرار گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان امروز (پنج‌شنبه) در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین «قدرت‌الله عبادی» رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان، اظهار داشت: استان کردستان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، پیشرفت چندانی نداشت؛ اما امروز در سایه توجهات ویژه نظام اسلامی، عقب‌ماندگی‌های فراوان گذشته در کردستان جبران شده است.

سردار مالکی با بیان اینکه استان کردستان شهدای بسیار زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، استان کردستان از نظر امنیت و عمرانی پیشرفت بی‌نظیری داشته است و باید این موفقیت‌ها منتشر شده و در اختیار جوانان قرار گیرد تا آن‌ها از خدماتی که نظام اسلامی به استان کردستان و کشور ارائه داده است، مطلع شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان تصریح کرد: به‌وسیله همکاری نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه، فراجا و بسیج، اقدامات خوبی در استان کردستان انجام شده است.

وی به یادمان شهدا گمنام باشگاه افسران سنندج اشاره کرد و گفت: باشگاه افسران سنندج از نقاط مهم کردستان در دوران دفاع مقدس است که شهدا با خون پاک خود، اجازه ندادند آن‌جا سقوط کرده و به دست ضدانقلاب بیافتد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان ادامه داد: امنیت پایدار امروز مردم کردستان را مدیون خون سرخ شهدایی هستیم که برای دفاع از مملکت‌مان و برای حفظ ناموس مردم راهی جبهه‌ها شدند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند؛ بنابراین این فداکاری‌ها و مجاهدت‌ها باید ثبت شده و در اختیار نسل جوان قرار گیرد.

سردار مالکی بر ضرورت جمع‌آوری و نشر خاطرات شهدا و دفاع مقدس تاکید کرد و یادآور شد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، آمادگی لازم را دارد تا کتاب‌هایی از خاطرات پیشکسوتان نیرو‌های انتظامی در دوران دفاع مقدس را به چاپ برساند.

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی کردستان نیز در این دیدار، اظهار داشت: ما هر کاری برای خانواده شهدا انجام دهیم، کم بوده و دیدار با آن‌ها کمترین کاری است که باید انجام شود.

حجت‌الاسلام «عبادی» افزود: امروزه آرامش و امنیت خود را مدیون خون پاک شهدا و مجاهدات‌هایی هستیم که اتفاق افتاده و نباید فراموش شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها