برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در منطقه یکم ندسا

مراسم عزاداری دهه اول محرم با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه در منطقه یکم ندسا برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴ - 04August 2022

برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در منطقه یکم ندسابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، مراسم عزاداری دهه اول محرم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالحمید رئیسی» نماینده ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه و مدیحه‌سرایی «علی کارگر» و «اسماعیل محرابی» در نمازخانه امام خمینی (ره) منطقه یکم ندسا برگزار شد.

حجت‌الاسلام رئیسی در این مراسم اظهار داشت: ایام محرم بهترین فرصتی است که به معانی اعتقادی خودمان و واقعه بزرگی از رشادت‌هایی که امام حسین (ع) برای این انقلاب و اسلام انجام داده‌اند، بپردازیم و عمر خود را در این راه صرف کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه افزود: زیارت‌ها، ادعیه و جریان‌های زیادی هستند که در مورد قیام امام حسین (ع) می‌توان به آن‌ها رجوع کرد و درس‌های پندآموزی از آن‌ها گرفت.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به فرازی از زیارت اربعین، تصریح کرد: توفیق حضور در اربعین حسینی و قرائت این زیارت از نشانه‌های یک فرد مؤمن است.

وی به تفسیر غلط آیات قرآن توسط دشمنان اسلام بین مردم اشاره کرد و گفت: امروزه دشمنان ما میلیارد‌ها دلار خرج می‌کنند تا انقلاب اسلامی را همان‌گونه که خودشان می‌خواهند به تفسیر غلط میان مردم اطلاع رسانی کنند تا جامعه و دنیا را به تفسیر و رای غلط خودشان شکل دهند و منافقین نیز می‌خواهند قرآن را تحریف کنند و به خورد مردم دهند؛ چراکه به قرآن نگاه کمونیستی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار