نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

تحلیل علل غربت امام حسین (ع) از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

حجت‌الاسلام «عبادی‌زاده» گفت: امروزه همین عوامل باعث روی‌گردانی برخی از نائب امام زمان می‌شود و حتی در زمان ظهور باعث محرومیت برخی از مردم در همراهی در امام زمان خواهد شد به همین جهت تحلیل علل تنهایی امام حسین (ع) از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
کد خبر: ۵۳۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷ - 04August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در مسجد علی ابن ابی طالب (ع) در جمع عزاداران حسینی، اظهار داشت: یکی از مسائل کاربردی برای مومنان علت تنهایی امام حسین (ع) است. باید امروز تکلیف خود را بدانیم و آگاه باشیم چه عواملی باعث شد ولی خدا تنها باشد. چراکه این عوامل در هر عصری قابل صدق است.

وی افزود: امروزه همین عوامل باعث روی‌گردانی برخی از نائب امام زمان می‌شود و حتی در زمان ظهور باعث محرومیت برخی از مردم در همراهی در امام زمان خواهد شد به همین جهت تحلیل علل تنهایی امام حسین (ع) از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت الاسلام عبادی زاده عنوان کرد: وقتی جامعه اسلامی دچار شبهه شود از ولی الله دور می‌شود و ریشه شبهات نیز در کم بودن معرفت و شناخت مردم نسبت به ولی الله است.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: امروزه شبهه دین حداقلی توسط روشنفکرنماها در حال ترویج است. در این نوع نگاه، حاکمیت سیاسی، امر به معروف و نهی از منکر و اجرای قوانین اسلامی در جامعه هیچ جایگاهی ندارد و تنها به مسائل فردی دین‌بسنده می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تفسیر معصومانه و خطا ناپذیر از دین و قران کار پیامبر و اهل بیت است. مفسران امروز جامعه اسلامی در ذیل کتاب الهی و سنت پیامبر (ص) اقدام به تفسیر می‌کنند که معصومانه محسوب نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار