استاندار همدان مطرح کرد؛

نقش مهم تحکیم بنیان خانواده در ایجاد جامعه سعادتمند

«قاسمی فرزاد» با بیان اینکه تحکیم بنیان خانواده از اساسی‌ترین عوامل تشکیل یک جامعه سعادتمند است، گفت: سلامت معنوی و اخلاقی خانواده همیشه مورد هجمه دشمنان بوده است.
کد خبر: ۵۳۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵ - 04August 2022

نقش مهم تحکیم بنیان خانواده در ایجاد جامعه سعادتمندبه گزارش دفاع‌پرس از همدان،  «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان در دیدار با «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن شهدای استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در استان همدان به تاسی از سیاست‌های کلان دولت نسبت به امور بانوان اهتمام ویژه‌ای داشته و داریم.

وی با بیان اینکه تحکیم بنیان خانواده از اساسی‌ترین عوامل تشکیل یک جامعه سعادتمند است، افزود:  سلامت معنوی و اخلاقی خانواده همیشه مورد هجمه دشمنان بوده است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه نخستین سنگر برای داشتن یک جامعه عفیف و متخلق به اخلاق اسلامی، خانواده است، گفت: از ارکان اصلی در طراحی و تدوین اسناد قرآنی و فرهنگی استان، توجه به خانواده و تحکیم بنیان آن است.

وی با بیان اینکه  در حوزه اشتغال برای زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست در استان برنامه‌های ویژه‌ای داریم.، اضافه کرد: در سفر پُر خیر و برکت رئیس جمهور به استان همدان نیز اعتبارات خوبی، مشخصاً، برای بانوان استان در نظر گرفته شده است.

استاندار همدان متذکر شد: تعریف فضاهای اختصاصی برای بانوان در حوزه‌های تفریحی و ورزشی به نشان کرامت و احترام بانوان استان در دستور‌کار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار