نماینده ولی فقیه در استان همدان:

دولت در اجرا شدن سند مهندسی فرهنگی کشور گام موثری بردارد

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: انتظار از دولت مردمی که توجه ویژه‌ای به موضوع خانواده دارد، این است که در اجرا شدن سند مهندسی فرهنگی کشور گام‌های مهم و موثری را بردارد.
کد خبر: ۵۳۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸ - 04August 2022

دوبت در اجرا شدن سند مهندسی فرهنگی کشور گام موثری برداردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام «حبیب الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (پنجشنبه) در دیدار با معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اظهار داشت: کدام مکتب را می‌توان مثال زد که زنانی زینب (س) گونه تربیت کند که در بین تمام مشکلات بگویند «ما رأیت الا جمیلا».

وی افزود: این قدرت و عظمت اسلام است که توانسته شخصیت‌های برجسته و بانوانی عفیف در جامعه اسلام و در کشورمان تربیت کند.

حجت الاسلام شعبانی بیان داشت: جمهوری اسلامی در طی سال‌های گذشته توانسته با حفظ عفت، حجاب و توجه به جایگاه واقعی زن، بستر خوبی برای ارتقای بانوان در جامعه را فراهم کند.

وی تصریح کرد: لازم است تا از این اصل مراقبت شود که جایگاه زنان تنزل پیدا نکند و بانوان تبدیل به یک کالا در دست افراد سودجو نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ضروری است تا توسط مسئولان از مجموعه‌هایی که در حوزه مشاوره و آموزش خانواده خصوصا در روستا فعال هستند، حمایت شود، گفت: در بحث ازدواج، نیازمند مشاوره‌های فردی دقیق برای انتخاب درست، قبل از ازدواج هستیم

وی خاطرنشان کرد: انتظار از دولت مردمی که توجه ویژه‌ای به موضوع خانواده دارد، این است که در اجرا شدن سند مهندسی فرهنگی کشور گام‌های مهم و موثری را بردارد و همچنین نسبت به اجرای صحیح قانون حمایت از جمعیت نظارت دقیق داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها