استاد برجسته دانشگاه ایلام:

حجت‌الاسلام «عباسی» در جبهه‌های نبرد علیه دشمن بعث حضور فعالی داشت

حجت‌الاسلام اکبرنژاد گفت: حجت‌الاسلام «عباسی» در جبهه‌های نبرد علیه دشمن بعث حضور فعالی داشت و علاوه بر وظیفه روحانیت و طلبگی، در امور نظامی نیز توانمند بود.
کد خبر: ۵۳۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶ - 04August 2022

حجت‌الاسلام «عباسی» در جبهه‌های نبرد علیه دشمن بعث حضور فعالی داشت////سلام/عکس خیلی کیفیت پایینی داردحجت الاسلام‌و‌المسلمین مهدی اکبرنژاد از اساتید برجسته دانشگاه ایلام در مراسم بزرگداشت حجت الاسلام‌ و‌المسلمین «حسین عباسی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: حجت‌الاسلام عباسی از جمله روحانیون با سابقه درخشان و ارزشمند در استان ایلام است که از اول ورود ایشان به حوزه تا وقتی که از دنیا رفتند در خدمت به دین اسلام و خدمت به مردم مشهور بود.

وی در ادامه بیان کرد: وی زندگی کاملاً ساده و برخوردی کاملاً متواضعانه و رفتار و سلوکی بازی طلبگی از ابتدا تا انتها را برای خود انتخاب کرده بود. حضور ایشان در مقاطع مهم و حساس از جمله دفاع مقدس و انقلاب برای دوستان و آشنایان کاملاً شناخته شده بود مجموعه اخلاق ایشان باعث شده بود که حجت الاسلام والمسلمین عباسی در دل مردم جای داشته باشد.

حجت‌الاسلام اکبرنژاد عنوان کرد: ازدیگر خصوصیات ایشان می‌توان گفت تلاش ویژه‌ای برای برپایی شعائر اسلام و مسائل دینی داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار