مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان خواف برگزار شد

در مراسمی با حضور سردار «یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، «زنگوئی» به‌عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان خواف معرفی شد.
کد خبر: ۵۳۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶ - 04August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان خواف به ریاست «مهدی عباسپور» فرماندار شهرستان و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سایر اعضا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: شهدا، جامعه ایثارگری با هر هویتی و آحاد مردم در دفاع مقدس نقش ایفا کردند؛ بر همین اساس آن‌ها صاحبان اصلی انقلاب هستند و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه در صحنه حضور دارند.

وی افزود: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت وظیفه یک قشر خاص نیست بلکه مسئولین و آحاد مردم و به طور کلی همه افرادی که با آرامش در ایران اسلامی سر بر بالین می‌گذراند نسبت به تحقق این مهم مسئول هستند.

این مسئول تأکید کرد: در نشر ارزش‌های دفاع مقدس به دنبال بازخوانی تاریخ این حماسه عظیم نیستیم بلکه به دلیل جاری بودن روح دفاع مقدس در بستر زمان و در حوزه‌های مختلف، به دنبال ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت و تقویت روحیه ایستادگی در سطح جامعه هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اولویت‌ فعالیت‌های حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: جهت انسجام‌بخشی به اقدامات این حوزه باید جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس به‌صورت مستمر و منظم با محوریت فرماندار شهرستان برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به وجود سه یادمان شهدای گمنام در شهرستان خواف گفت: هر کدام از این یادمان‌ها، امامزادگان عشق هستند و ظرفیت زیارتگاه شدن را دارند که در این راستا هیات امنا این یادمان‌ها باید تشکیل شود و با برنامه‌ریزی و برگزاری برنامه‌های اثرگذار فرهنگی این یادمان‌ها به کانون ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت تبدیل شوند.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: وجود هیأت امنا در یادمان‌های شهدای گمنام به منظور احداث، تکمیل، نگهداری، مرمت و اداره مستمر این یادمان‌ها بسیار حائز اهمیت است.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم با قدردانی از زحمات «محمدرضا یاقوتی‌نژاد» مسئول پیشین دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان خواف در حکمی «حسن زنگوئی» را به‌عنوان مسئول جدید این دفتر نمایندگی معرفی کرد.

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «خواف» برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «خواف» برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «خواف» برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها