معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

اربعین حسینی آبروی کشور و یک موضوع فراملی است

حسنی گفت: در راستای برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین حسینی در استان ایلام باید پیگیری های مستمر و لازم در راستای تحقق زیرساخت های اربعین در استان انجام شود زیرا که اربعین حسینی آبروی کشور و یک موضوع فراملی است.
کد خبر: ۵۳۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷ - 04August 2022

اربعین حسینی آبروی کشور و یک موضوع فراملی استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «محمد سبحان حسنی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، امروز (پنجشنبه) در جلسه ستاد اربعین حسینی استان ایلام با حضور سردار« محمد قنبری» رئیس کل پلیس آگاهی کشور، اظهار داشت:  اربعین حسینی نه تنها یک بحث ملی بلکه یک بحث فراملی است.

«حسنی» با بیان اینکه هر ساله از چندین کشور اسلامی از طریق مرز مهران به عتبات عالیات تردد می شود، تصریح کرد: استاندار محترم ایلام هر هفته به خاطر اینکه مطالبات را مطرح در سطح مسئولان کشوری پیگیری کنند مستمرا در ستاد مرکزی اربعین کشور حضور دارند و در هفته جاری هم در نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی با حضور رئیس محترم جمهوری حضور داشند و در این خصوص پیگیری های لازم را انجام دادند.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی آبروی کشور است، ابراز کرد: برای برگزاری با شکوه اربعین حسینی باید پیگیری های لازم را در مرکز انجام  و در داخل استان نیز در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد که در این راستا همه مسئولان استان به ویژه استاندار محترم ایلام با تمام توان پای کار هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در این نشست اظهار کرد:  در سال ۹۸ بیش از پنج میلیون و ۳۸۰ هزار نفر از مرز مهران چه ورود و چه خروج تردد داشته اند و  در مجموع شش سال گذشته نزدیک به ۲۰ میلیون تردد زائر از مرز مهران ثبت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار