رئیس بنیاد شهید:

مأموریت شهدا با شهادت تمام نمی‌شود بلکه در طول تاریخ ادامه پیدا می‌کند

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه احیا و حفظ نام شهدا در ادامه خط شهید و شهادت است، گفت: مأموریت شهدا با شهادت تمام نمی‌شود بلکه در طول تاریخ ادامه پیدا می‌کند.
کد خبر: ۵۳۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ - 05August 2022

مأموریت شهدا با شهادت تمام نمی‌شود بلکه در طول تاریخ ادامه پیدا می‌کندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (جمعه) در یادواره افلاکیان روستای وفس اظهار داشت: برگزاری این یادواره شهدا، سبب احیا و حفظ نام شهدا و یادآور قهرمانانی است که می‌توان به آن‌ها افتخار کرد. شهدا انسان‌هایی عادی هستند که با عنایت خداوند واجد درجات فوق‌العاده‌ای شدند که می‌توانند چراغ راه باشند.

وی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی، خود مسیر شهدا را رفت، گفت: احیا و حفظ نام شهدا در ادامه خط شهید و شهادت است. مأموریت شهدا با شهادت تمام نمی‌شود بلکه در طول تاریخ ادامه پیدا می‌کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: انسان‌ها در طول زندگی تلاش می‌کنند و مسیری را طی می‌کنند تا به نقطه‌ای در آینده برسند. شهدا نیز از جمله کسانی هستند که مرگ آن‌ها تاجرانه است و اینگونه نیست که بیهوده بمیرند بلکه حرکت‌شان همراه با کمال است.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: یکی از اقدامات شهدا، الگودهی است و در یادواره شهدا تلاش می‌شود این مسیر مورد توجه مردم قرار گیرد.

وی بیان کرد: در بسیاری از گرفتاری‌های کشور و مسائل و مشکلاتی که شیعیان در جهان پیدا می‌کنند، شهدا نقش مهمی در گشایش و بازکردن مسیر‌ها دارند. وقتی یک بن بست ایجاد می‌شود، شهدا برای حصول نتیجه مسیر را نشان داده و بن‌بست‌ها را کنار می‌زنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه شهدا پرچمدار هستند، افزود: شهدا به ملت ایران راه ایثار و شهادت را نشان می‌دهند و مردم ایران نیز به جهان این راه را نشان می‌دهند. ملت ایران در مکتب امام حسین (ع) پرورش یافته اند.

وی ادامه داد: مردم ایران با شهدا مأنوس هستند و یادواره‌های زیادی در شهر‌ها و روستا‌های ایران برگزار می‌شود.

در این آیین از خانواده شهدای جاویدالاثر وفس نیز تقدیر شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان مرکزی با خانواده شهید جاویدالاثر «علی‌اصغر آهنگرانی فراهانی» دیدار کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها